Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:715710
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sensorā mārketinga ietekme uz patērētāju izvēli    4
1.1.  Sensorā mārketinga izpēte    4
1.2.  Sensorās mārketinga stratēģijas rezultāti    6
2.  Cilvēka uzvedības ietekmējošie faktori ēdināšanas uzņēmuma izvēlē    7
3.  Izvēles kritēriji    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Šajā pētījumā ekonomiskais faktors nav būtisks. Tam lielāka vērība tiek pievērsta, kad pusdienot uz restorānu dodas ģimenes lokā, kopā ar draugiem un organizē banketu. Savukārt cenas nav noteicošās biznesa pusdienām vai romantiskajam vakaram. Sabiedrībā pieņemts uzskats, ka ēdināšanas uzņēmuma prestižs vai zīmols ir viens no izvēles kritērijiem ir maldīgs, tas ir mazsvarīgs faktors, izņemot situāciju, kad jādodas augsta līmeņa biznesa pusdienās. Moderns vai vecmodīgs – arī zināmā mērā ir otrā plāna kritērijs.
Lai gan pētījumu metodes un gala rezultāti ir atšķirīgi, kopīgais kritērijs, pēc kā klients izvēlās ēdināšanas uzņēmumu ir atmosfēra un apkalpošana. Protams, visi faktori ir pakārtoti viens otram un būtiski, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk klientus. Uzņēmuma vadītājam veidojot ēdināšanas iestāde ir jāņem vērā cilvēka maņu kopums, atmosfēra, kas derētu dažādām cilvēku gaumēm un būtu īstā, lai sniegtajam pakalpojam pievienotu lielāku vērtību. Jābūt informētam par ēdināšanas jomā ienākošajiem jaunumiem un jāizglīto savi darbinieki.

SECINĀJUMI
1. Pasaulē nav izveidoti vienoti faktori, pēc kuriem cilvēki izvēlās ēdināšanas uzņēmumus.
2. Sensorais mārketings ir mārketinga nozare, kuru uzņēmēji izmanto, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk klientus.
3. Ekonomiskais faktors ne vienmēr ir noteicošais ēdināšanas uzņēmuma izvēlē.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register