Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:716676
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Jēdzienam „mārketings” ir divas dažādas nozīmes. Pirmkārt, tā ir kompānijas filozofija, kura nosaka katra darbinieka mērķi kā pilnīgu patērētāju vajadzību apmierināšanu. Citiem vārdiem, mārketings – tā ir filozofija, kas apvieno organizācijas dažādu veidu darbības un funkcijas. Apmierināti patērētāji tiek uzskatīti kā vienīgais firmas peļnas avots, nodrošinot tai stabilu uzaugsmi un drošību. Otrkārt, mārketings tiek izskatīts kā darbību un uzdevumu komplekss, kuri noskaidrojas mārketinga plānošanas procesā.
Lēmumi mārketinga jomā un attiecīgie plāni tiek pieņemti pēc 4 virzieniem.
Tirgus segmentēšana.
Firmas menedžeriem ir jāsadala mērķa tirgi precīzās patērētāju grupās (segmentos), jāpēta to vajadzības, raksturojums, patērētāju lēmumu pieņemšanas process un uzvedības paternus.
Mērķa segmenta atlase.
Mērķa segmenta atlasē tiek izvērtēti katrs segments un vien vai vairāku segmentu izvēle tālākai apguvei. Mērķa segmentā ietilpst tie patērētāji, kas līdzīgi reaģē uz noteiktiem mārketinga stimuliem.
Preces pozicionēšana tirgū.
Noskaidrojot mērķa tirgus segmentus, firma ķeras klāt atšķirīgo pazīmju izstrādāšanas, kas palīdz ieņemt pienācīgu vietu patērētāja apziņā. Lai realizētu preces pozicionēšanu tirgū, tiek izmantota mārketinga mix stratēģija.
Mārketinga darbības plānošana.
Pēdējā posmā firmas vadītāji izstrādā realizācijas plānu pozicionēšanas stratēģijā un organizācijas izveidošanai, spējīgai izmantot tirgus potenciālu.1

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1128740
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register