Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:717306
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pamatdaļa    4
1.1.  Mārketinga nozīme uzņēmējdarbības attīstībā    4
1.2.  AAS „BALTA” darbības raksturojums    8
1.3.  Uzņēmuma vides analīze    9
1.4.  Apdrošināšanas nozares analīze    11
1.5.  Konkurences analīze    12
1.6.  Tirgus ietilpības novērtēšana    18
1.7.  Uzņēmuma SVID analīze    18
2.  Pamatdaļa    21
2.1.  Uzņēmuma segmentēšana    21
2.2.  AAS „BALTA” mērķtirgus noteikšana    22
2.3.  AAS „BALTA””Veiksmes atslēga”    22
2.4.  Pircēju rīcības modelis    22
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    23
2.6.  AAS "BALTA" rīcības plāns stratēģijas īstenošanai    24
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Bibliogrāfiskais saraksts    28
Extract

Pieaugot vispārējam labklājības līmenim un informētībai par apdrošināšanas iespējām, patērētāji ar vien vairāk un daudzveidīgāk izmanto apdrošināšanas kompāniju piedāvājumu.
Kursa darba tēma ir „AAS BALTA mārketinga darbības analīze”. Kursa darba gaitā darba autore iepazīstas ar uzņēmuma vēsturi un darbības pamatidejām, kas kalpo kā bāze apdrošināšanas kompānijas pozīcijai tirgū, kā arī nākotnes attīstības stratēģiju izvēlei.
Kursa darba mērķis ir veikt uzņēmuma darbības mārketinga pakalpojumu analīzi, analizējot šī uzņēmuma tirgus pozīcijas, piedāvāto pakalpojumu līmeni, veikt iespējamo uzņēmuma darbības draudu, kā arī attīstības iespēju analīzi.
Mērķa īstenošanai tiek piemēroti sekojoši uzdevumi: analizēt mārketinga nozīmi uzņēmumā, veikt apdrošināšanas nozares analīzi, analizēt konkurenci, veicot SVID (SWOT) analīzi, noteikt uzņēmuma nākotnes mērķus un attīstības stratēģijas.
Lai īstenotu kursa darbā izvirzītos uzdevumus darba autore izmanto šādas metodes- zinātniskās un informatīvās literatūras izmantošana, ar uzņēmuma darbību saistītās likumdošanas izpēte, interneta avotu izmantošana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register