Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:718281
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāmas attīstības sociālais un ekonomiskais raksturs. Mūsdienās, lai pārdevēji sasniegtu labākos pārdošanas apjomu un nostiprinātu savu zīmolu tirgū izmanto reizēm neētiskas un nepieņemas metodes. Protams, vienmēr būs reklāmu piekritēji un kritizētāji. Reklāmas kritiķi, nepiekritēji kā reklāmas vājāko posmu redz sociālo un ētisko efektu. Pasaulē ir daudz dažādi standarti. Tas, kas būs pieņemams vienam, otram būs neizprotams un iespējams nepatīkams. Pie ētiskajiem standartiem var pieskaitīt reliģisko pārliecību, rasi, vecumu, izglītības līmeni un sociālo statusu. Visas šīs lietas ietekmē cilvēka skatījumu uz lietām, vērtībām, dzīvi. 1 Visas šīs lietas reklāmas veidotājiem ir jāņem vērā, lai izdzīvotu reklāmas vidē, un nepadarītu savu produktu nepopulāru un neieviestu negatīvu asociāciju tam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register