Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:720294
 
Evaluation:
Published: 03.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Mārketings un tā būtība    7
2.  Produkta raksturojums    9
3.  Zīmola nozīmīgums    11
4.  Patērētāju raksturojums    13
5.  Metodoloģija    17
6.  Aptaujas rezultāti    19
7.  Intervija    24
  Secinājumi    26
  Ieteikumi un tālākās izpētes iespējas    27
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikumi    29
Extract

Secinājumi
• Visi šī pētījuma respondenti atzīmē Latvijas valsts svētkus, kuri nav katru dienu un tas ir nozīmīgs notikums.
• Respondentu mīļākie svētki ir Līgo, Jaunais gads, Ziemassvētki un Lieldienas.
• Vismazāk tiek svinēta Zinību un Lāčplēša diena.
• Svētkus visbiežāk svin ģimenes lokā, jo tā ir kā tradīcija un iemesls visiem ģimenes locekļiem sanākt kopā.
• Liela daļa Latvijas iedzīvotāju svētkos ievēro senlatviešu tradīcijas, Ziemassvētkos uz galda liek 12 ēdienus, Līgo lec pāri ugunskuram.
• Dzimšanas diena un vārda diena ir tie svētki, kuri nav iedomājami bez kūkas.
• Vislielākais kūku apgrozījums ir vērojams Sieviešu dienā jeb 8.martā.
• ‘’ Laima ‘’ un ‘’ Staburadze ‘’ ir visatpazīstamākās konditorejas Latvijā.
• Vismazāk atpazīstamākā no pētījumā minētajām, konditoreja Latvijā ir
‘’ Moora’’ .
• Latvieši visbiežāk izvēlas tieši ‘’ Staburadze’’ un ‘’ Rimi ‘’ konditorejas izstrādājumus.
• Patērētāji visbiežāk pieskaitāmi pie domātāja pircēja tipa, kuri izvēlas pirkumu tikai pēc rūpīgas pārdomāšanas, kā arī ir daudzi sekotāji, kuri izvēlas balstoties uz citu ieteikumiem un savas iepriekšējās pieredzes.
• Kontrolieru tips ir sastopams visretāk, kuri balstās tikai uz faktiem.
• Vissvarīgākie konditorejas izstrādājumu izvēles kritēriji ir sastāvs un kvalitāte, bet nemazāk svarīga ir arī cena.
• Patērētāji visretāk pievērš uzmanību iepakojumam, jo to redz tikai neilgu laiku un tas visām konditorejām ir diezgan vienveidīgs.
• Visbiežāk uzdotie jautājumi pārdevējām veikalos ir par kūku derīguma termiņu un jaunumiem, ko piedāvā konditorejas.
• Visaktīvāk tortes tiek pirktas brīvdienās – piektdienās, sestdienās, svētdienās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register