Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:722286
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Visvairāk integrētās mārketinga komunikācijas var ietekmēt uz diviem pirkšanas procesa posmiem – informācijas meklēšanu un alternatīvu vērtējumu, ar kuriem attiecīgi ir saistīti divi no minētajiem komunikācijas mērķiem – produkta (produkta markas) atpazīstamība un atcerēšanās un attieksme pret produktu (produkta marku). Tāpēc ļoti svarīgi ir noskaidrot kādas jāizvirza prasības pret integrētās mārketinga komunikācijas izplatīšanas līdzekļiem un kādas komunikācijas no tiem labāk izvēlēties mērķu īstenošanai.
1.tabulā parādītas izvirzītās prasības pret integrētās mārketinga komunikācijas izplatīšanas līdzekļiem, kad komunikācijas mērķis ir nodrošināt produkta (produkta markas) atpazīstamību un atcerēšanos. Atpazīstamības un atcerēšanās nodrošināšana prasa atšķirīgu integrētās mārketinga komunikācijas saturu un arī ziņojuma atkārtojuma biežumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1232600
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register