Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:725803
 
Evaluation:
Published: 26.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  pamatdaļa    5
1.1.  Mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide (mikrovide)    5
1.2.  Mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide (makrovide)    7
1.3.  Nozares analīze    9
1.3.1.  A/S „Aldaris” raksturojums    11
1.3.2.  A/S „Aldaris” mārketinga miksa analīze    11
1.3.3.  Portera piecu spēku modelis    12
1.4.  Konkurences analīze    16
1.4.1.  Vispārēja konkurentu novērtēšanas metode    16
1.4.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    17
1.4.3.  General Electric modelis    18
1.5.  Tirgus ietilpības novērtēšana    20
1.6.  SVID analīze    20
  pamatdaļa    27
1.7.  Tirgus segmentēšana    27
1.8.  Mārketinga stratēģija mērķtirgū    28
1.9.  A/S „Aldaris” pozicionēšana tirgū    28
1.10.  "A/S „Aldaris” veiksmes atslēga    29
1.11.  Pircēju rīcības modelis    30
1.12.  Uzņēmuma misija, vīzija, mērķi un stratēģija    31
1.13.  Ansofa modelis    31
1.14.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    32
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    33
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    34
Extract

Uzņēmuma mikrovide tieši ietekmē uzņēmuma darbību, to veido šādi faktori:
piegādātāji;
starpnieki;
patērētāji;
konkurenti;
sabiedriskās organizācijas, prese;
likumdošana.
Piegādātāji ir uzņēmumi vai individuālie uzņēmēji, kuri produktu ražošanu vai citus darbības viedus apgādā ar nepieciešamajiem resursiem – izejvielām, iekārtu, elektroenerģiju, kurināmo u.c. Tāpēc jebkuram ražotājam vai pakalpojumu sniedzējam ir svarīgi, kādus resursus tie ražos paši un kādus iepirks. Protams, svarīga ir arī piegādes kvalitāte, drošums, cena un kredīta noteikumi.
A/S „Aldaris” savus izejvielu un materiālu piegādātājus izvēlas sevišķi rūpīgi, galveno akcentu liekot uz kvalitāti, un tikai pēc tam uz izmaksām, kā arī savas attiecības ar piegādātājiem cenšas uzturēt īpaši sekmīgi, jo no tā lielā mērā ir atkarīga uzņēmuma efektivitāte. Uzņēmums cenšas izvairīties no jaunu sadarbības partneru meklēšanas, kas prasa finanses un jaunas iestrādes, bet gan pieturēties pie alus izejvielu piegādātājiem, ar kuriem jau pastāv ilga sadarbība.
Starpnieki ir uzņēmumi, atsevišķas fiziskas personas, kas nodrošina uzņēmuma preču virzību, sadali un pārdošanu tirgū. Starpnieki var būt komercaģenti, mākleri, vairumtirgotāji, mazumtirgotāji, transporta un noliktavu uzņēmumi, reklāmas aģentūras un citas fiziskās un juridiskās personas. [1]
Lai nodrošinātu savu preču veiksmīgu piegādi patērētājiem, uzņēmumam nepieciešams veidot labas attiecības ar visiem starpniekiem, tikai jāatceras, ka starpnieki darbojas katrs savā nozarē un katrs no viņiem cenšas sasniegt savus izvirzītos mērķus.
Starpnieka funkcijas ir šādas:
palīdzēt uzņēmumiem atrast pircējus to ražotajiem produktiem;
produktu fiziska virzīšana;
nodrošināt pircējus ar nepieciešamo informāciju;
finansu pakalpojumi.
Tā kā A/S „Aldaris” produkcija tiek pārdota arī ārpus Latvijas, uzņēmumu var uzskatīt par starptautisku. Šī iemesla dēļ uzņēmumam ir lielas loģistikas izmaksas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1140883
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register