Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:726543
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Zīmolu socializācija ir process, kura laikā zīmols sakļaujas ar sabiedrību, rada sev uzticību un iekļaujamies kopējā savas sfēras zīmolu grupā. Zīmolu socializāciju ar cilvēkiem nosaka dažādi faktori, sociālie aģenti, mehānismi, mikrovide, makrovide, piederība kādai noteiktai etniskajai, kultūras vai reliģiskajai grupai un vēl virkne neskaitāmu faktoru, īsāk sakot, zīmolu socializācijas pozitīvu attīstību nosaka cilvēku gaume un intereses, kuras apgūtas vai pārmantotas no grupas, kurai pieder indivīds, laika gaitā šīs grupas mainās. Pastāv vairākas zīmolu grupas un zīmolu socializācijas veidi, kā arī šajā procesā liela nozīme ir vecumam un dzimumam.
Zīmolu socializācijai visvairāk pakļaujas jaunieši, lielākoties vēloties izmēģināt, uzzināt ko jaunu, attīstītu sevi un savas zināšanas, bet galvenais, lai iekļautos konkrētā mikrovides grupā un sabiedrībā kopumā. Visizplatītākās mikrovides grupas jauniešu starpā ir draugu loki, klases un ģimenes, jaunieši visvairāk tiecas iekļauties draugu lokā, būt tādi paši kā citi un justies pārliecinātiem par sevi un savu statusu grupā. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register