Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:727723
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāma iedalās trijos veidos    4
1.2.  Reklāmas pamatprincipi ir    5
1.3.  Reklāmai ir jābūt    5
1.4.  Reklamēšanai var izmantot dažādas metodes    6
1.5.  Reklāmas pasākumu plānam ir jābūt reālam, tādēļ pirms plāna izstrādāšanas būtu    8
2.  Reklāmas kampaņas plānošana posmi    9
2.1.  Mērķa auditorijas izvēle    10
2.2.  Reklāmas kampaņas budžets    11
3.  Reklāmas līdzekļu veidi, to priekšrocības un trūkumi    13
3.1.  Prese    15
3.2.  Laikraksti    17
3.3.  Radio    20
3.4.  Televīzija    22
3.5.  Kino    23
3.6.  Vides mēdiji un reklāma uz transporta līdzekļiem    24
3.6.1.  Vides reklāma    25
3.6.2.  Transporta reklāma    27
3.7.  Interaktīvie mēdiji    28
3.8.  Suvenīri un dāvanas    28
3.9.  Iepakojums, preču zīmes    29
3.10.  Veikalu skatlogi    29
3.11.  Tiešie pasta sūtījumi    30
  Nobeigums    32
  Izmantotā literatūra    33
Extract

Ievads
Kas tad īsti ir reklāma? Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. Nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam.
Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Pēc likuma "reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi", tā "nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem", un tajā "atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas"

1. Reklāma
Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko populāru. Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums, preču firmas zīmes. Nozīmīga loma reklāmu biznesā mūsdienās ir arī Internetam. Vispopulārākā ir tirdzniecības reklāma. Reklāmu varētu nosaukt par īpašu komunikācijas veidu, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu palīdzību.
Reklāmā dotā informācija atspoguļo produkta īpašības un priekšrocības, kuras apmierinās pircēja vēlmes un vajadzības.
Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu, citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu u. c. Reklāmas mērķis ir pierādīt patērētājiem, ka viņiem tiek piedāvāts tieši tas produkts vai pakalpojums, ar kura palīdzību būs iespējams veiksmīgi risināt savas dzīves problēmas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register