Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:730233
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai noskaidrotu pārtikas ražotāju un patērētāju viedokļus par „Latvijas ekoproduktu” (būtībā nepieciešams uzzināt dažāda veida informāciju, kas arī pieļauj šādu sadalījumu divos segmentos), būtu nepieciešams apvienot kvalitatīvas un kvantitatīvas metodes. Šajā gadījumā vislabākais veids būtu fokusgrupas un anketēšanas apvienojums. FGD – pārtikas ražotājiem, bet anketēšana – patērētājiem.

FGD
Vislabākā pētniecības metode „Latvijas ekoprodukta” jautājuma risināšanā būtu kvalitatīva. Tāpēc, ka galvenais ir izprast (un piesaistīt) respondentu grupu, kas ir stiprā skaitliskā mazākumā attiecībā pret otru mērķauditoriju. Nepieciešams noskaidrot to attieksmi, uztveri un viedokli.
Fokusgrupas diskusija būtu piemērotākā metode dažādu iemeslu dēļ. Lai gan salīdzinoši sarežģīta būtu dalībnieku rekrutācija un FGD norises organizācija, tā tomēr ir arī salīdzinoši lētāk izmaksājoša metode, jo prasa vien pieredzējuša moderatora esamību. Metode ir ekonomiskāka arī laika ziņā, jo vienkopus pulcējas cilvēku grupiņa – skaitliski neliela, kurai ir kādas respondentu izlasi vienojošas īpašības. Interesējošais jautājums tiek aplūkots diskusiju veidā, kas kopumā veido stabilus un pamatotus viedokļu formulējumus. Liels pluss ir arī tas, ka jautājumus iespējams konkretizēt, paplašināt, precizēt un mainīt. Tiešais laiks ļauj iesaistīt diskusijā arī tādus jautājumus, kas līdz šim prātā nav nākuši, bet kurus (kā izriet no pašas diskusijas) būtu vērts izdiskutēt.
Respondentu atlase:
1.Aptver izlases kopu – noskaidro pārtikas ražotājus Latvijā.
2.Saklasificē pa nozarēm un atlasa pēc nejaušības principa (piem., katrs otrais uzņēmums, tā kā īpaši daudz ražošanas uzņēmumu Latvijā nav un pastāv iespēja, ka uzņēmums atteiksies piedalīties diskusijā). Nosūta e-pasta vēstules ar aicinājumu piedalīties diskusijā un īsu apspriežamā jautājuma aprakstu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register