Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:733324
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Produkta pirkšanas procesa posmi un tā mērķi    4
  Komunikācijas mērķi    5
  Vajadzība pēc produkta    5
  Produkta atpazīstamība un atcerēšanās    7
  Attieksme pret produktu    7
  Produkta pirkumu veicināšana    9
  Pircēju patēriņa riska novēršana    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Ievads
Katrs uzņēmums savas darbības sākumā izvērtē potenciālās iespējas veiksmīgi darboties tirgū, tiek izvēlēts darbības virziens, noteikti uzņēmuma mērķi, tiek veikti dažādi pētījumi, kas pierāda, ka uzņēmuma produkts atradīs savu mērķauditoriju.
Izveidojot uzņēmumu tālāk jādomā par produkta virzīšanu tirgū, par produkta pozicionējuma, par uzņēmuma mārketinga iespējām. Uzņēmums savus mērķus piemēro mārketinga komunikācijām. Katrā pirkšanas procesa posmā mārketinga speciālistiem ir konkrēts mērķis, kas atbilst tieši konkrētajam posmam.
Tālākais ir noteikt dažādus uzņēmuma mārketinga mērķus, šo tematu arī apskatīšu referātā. Aprakstīšu visus iespējamos komunikācijas mērķus, kā arī papildināšu tos ar piemēriem.

Vispirms mārketinga speciālisti nosaka mērķgrupu un pēc pircēju pirkšanas modelēšanas var jau izvirzīt konkrētus mārketinga komunikāciju mērķus.
Galvenais mārketinga komunikācijas mērķis ir vēlamās pircēju rīcības tirgū panākšana katrā pirkšanas procesa posmā. Bet mārketinga komunikāciju procesā tiek izvirzīti vēl citi mērķi, kas veicina galvenā mērķa īstenošanos.
Katrā pirkšanas procesa posmā mārketinga speciālistiem ir konkrēts mērķis, kas atbilst tieši konkrētajam posmam.
Produkta pirkšanas procesa posmi un šo posmu mārketinga mērķi.
Pirmajā pirkšanas procesā posmā – vajadzību rašanās – komunikācijas mērķis ir pircēju vajadzību atzīšana un motivācija apmierināt šo vajadzību, iegādājoties noteiktu produktu, produkta marku.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1123528
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register