Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:733368
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskais pamatojums    5
2.  A/s „Cēsu alus” vispārējais raksturojums    9
2.1.  Uzņēmuma vēsturiskais apskats    9
2.3.  Produktu sortimenta klāsts    16
2.4.  Nozares analīze    22
3.  A/s „Cēsu alus” mikro un makro vides analīze    28
3.1.  Mikrovides analīze    28
3.1.1.  Uzņēmuma klienti un piegādātāji    28
3.1.2.  Uzņemuma konkurenti    29
3.1.3.  Uzņēmuma starpnieki    31
3.2.  Makrovides analīze    32
3.2.1.  Demogrāfiskie un ekonomiskie faktori    32
3.2.2.  Politiskie, tiesiskie un zinātniskie faktori    33
3.2.3.  Sociālie, kultūras un apkārtējās vides faktori    34
4.  SWOT analīze    36
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    41
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    42
Extract

Secinājumi
Secinājumi
1. Uzņēmumam pieder 22% no Latvijas alus tirgus, tas nozīmē, ka A/S „Cēsu alum” ir jācenšas iegūt lielāku tirgus daļu.
2. Galvenais konkurents ir A/S „Aldaris” kam pieder 40% no Latvijas alus tirgus daļas
3. A/S „Cēsu alus” produkciju patērē dažāda vecuma cilvēki no dažādām tautībām un dažādās dzīves situācijās
4. Uzņēmums ražo kvalitatīvu un patērētājam patīkamu un ērtu lietošanai
5. Uzņēmuma ekonomiskie rādītāji palielinās katru gadu, jo ieguldītas apjomīgas investīcijas
6. Uzņēmums piedāvā vairākas akcijas un loterijas. Sponsorē vairākus pasākumus.
7. Uzņēmumam lielus draudus veido, jauno tehnoloģiju parādīšanās un konkurentu jaunās produkcijas radīšana
8. Ir jāievieš jauni produkti ,lai palielinātu tirgus daļu
9. Jāveic regulāra tirgus segmentēšana, jo tirgus laika gaitā piedzīvo dažādas izmaiņas
Lielākais „Cēsu alus” trumpis cīņa ar konkurentiem ir jaunu produktu ieviešana

Priekšlikumi
1. Pārdomāt un izlemt turpmāko darbību ar uzņēmuma „(veco) suņu” produktiem-izņemt no apgrozības vai ieguldīt to citu produktu ražošanā
2. Ieguldīt investīcijas skārdeņu pildīšanas līniju izveidei Latvijā, jo pašlaik tas tiek veikts Igaunijā
3. Palielināt savu ietekmi alus tirgū, paplašinot sortimentu un ieviešot jaunus, unikālus produktus
4. Jāveic lielāka produkta popularizēšana ar reklāmas palīdzību, lai noturētu esošos pircējus un piesaistītu jaunus klientus
5. Iegādāties modernākas tehnoloģijas, lai samazinātu ražošanas izmaksas uz vienu produktu

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1354345
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register