Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:733569
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija.
Uzņēmumi cenšas centralizēt un koordinēt savu darbību, lai ekonomētu līdzekļus un samazinātu patēriņus ražošanas izpētei un attīstībai, reklāmas sagatavošanai, noteiktiem apkalpošanas veidiem. Tajā pašā laikā tie lokalizē savu tirgus darbību, kas ir efektīvāka produkta pielāgošana vietējiem apstākļiem Neatkarīgi no mārketinga stratēģijas, ir svarīgi, ka globālā mārketinga kampaņa ļauj izmantot vienas valsts iepriekšējo pētījumu un reklāmu datus citā valstī, bet pastāv problēma – dažādas valstu atšķirības.
Reklāmai ir liela nozīme produktu noieta veicināšanai. Produktiem, kuri cenšas iekļūt globālā tirgū, ir papildus prasības lai uzturētu zīmola imidžu, piemēram, nedrīkst aizmirst vietējā tirgus īpatnības.
Dēļ būtiskajām atšķirībām starp valstīm, pastāv uzskati, ka mārketinga un reklāmas pilnīga paplašināšanās jeb izplatīšanās pasaules mērogā ir neiespējama. Tāpēc starptautiskas reklāmas un reklāmu kampaņas līdz noteiktam līmenim var standartizēt, jo reklāmu globalizācijai ir noteikta robeža.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register