Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:734436
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Vispopulārākā vide, kurā tiek ievietotas reklāmas ir televīzija, un to arī uzskata par visefektīvāko veidu, kā uzrunāt potenciālo klientu. Ne mazāk efektīvāka vide ir radio, tiesa, reklāmas sasniegs tikai tos, kuri klausās noteiktās stacijas. Arī kino, pirms seansiem minūtes desmit tiek rādītas reklāmas, u atkal aspekts – tie kuri apmeklē kino redzēs reklāmas, tie kuri nē, tos nesasniegs. Tad bieži tiek izmantoti laikraksti un žurnāli, šiet reklāmas ievietot ir ļoti efektīvi, jo katrai mērķauditorijai ir savi žurnāli un tajos var izvietot specializētās reklāmas. Publiskās vietas, kā stendi, stapi, logi, tad vēl auto uzlīmes. Nozīmīga reklamēšanās vieta ir tirdzniecības vietas, jo tieši tur notiek pircēja izvēle – iegādāties vai nē. Un vislielākā reklāmu vieta ir internets – rekāmkarogi, baneri, uznirstošie logi, interaktīvās reklāmas, vēstules, ko dēvē par spam, skrejlapiņas, kuras vienmēr piemēslo paskatīti, telelfonreklāmas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1322987
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register