Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:735247
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Extract

Vienlaikus cilvēkiem parādās lielākas iespējas ietekmēt ražošanu un personalizēt preces un pakalpojumus. Interneta attīstība ir radījusi viegli pieejamu informāciju tiem, kam tā interesē un tādējādi veidojas īpašs pircēju segments, kas var ietekmēt citu cilvēku viedokli. EURO RSCG Worlwide pētījumi rāda, ka šādiem cilvēkiem padomus prasa vidēji 9,1 paziņa, kamēr vidējam pircējam – tikai 2,4. Informācijas straujākas izplatīšanas dēļ, ko veicina internets, produktu dzīves cikli kļūst arvien īsāki,un tas atstāj iespaidu uz komunikāciju, proti, samazinās plānošanas, ražošanas un mediju plānošanas laiks, palielinās reklāmas troksnis. Turklāt pircējiem un lietotājiem palielinās pieraduma efekts un neuzņēmība pret “jaunais, uzlabotais” paziņojumiem.(Arsma, 2008)

Secinājumi
1. Stratēģiskais mārketings ir analītiski orientēts, bet operāciju mārketings ir orientēts uz darbību.
2. Uzņēmējdarbības dzīvotspēja ir vairāk atkarīga no zīmola, nekā no paša produkta.
3. Uzņēmuma devīzei ir liela nozīme zīmola komunikācijā, kas darbojas klientu un uzņēmumu starpā.
4. Ražotāju zīmoliem ir jāatrod zelta vidusceļš starp „caurspīdīgumu” un „necaurredzamību”.
5. Uzņēmumiem ir jāatceras, ka nevar pārvērtēt zīmola iespējas, jo ne vienmēr var apgūt jaunu tirgu ar līdzšinējo zīmolu.
6. Reklāma veicina komunikāciju starp ražotājiem un pircējiem, pārdevējiem un pircējiem un arī komunikāciju pretējā virzienā.
7. Cilvēki viss labāk atceras reklāmas, kas izvietotas uz lielajiem plakātiem.
8. Pirmais iespaids par uzņēmumu reizēm ir maldīgs, tomēr klientam tas paliek kā stabils vērtējums.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register