Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:737997
 
Evaluation:
Published: 02.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai nodrošinātu efektīvu komunikāciju, uzņēmumi slēdz līgumus ar reklāmas aģentūrām, pieņem darbā darbiniekus, lai tie veiktu preču realizācijas stimulēšanu, meklē speciālistus sabiedrības sakām jomā, apmāca tirdzniecības personālu. Runa nav par to, vai uzņēmumam nepieciešams veidot komunikācijas ar mērķpircējiem, bet gan par to, kā vadīt šo procesu, cik naudas līdzekļu piešķirt mārketinga komunikāciju veidošanai. Līdz ar to mārketinga darbiniekiem vispirms jāzina mārketinga komunikācijas process.
Vispārējā komunikāciju procesa ietvaros mārketinga komunikāciju procesam ir savas īpatnības (sk. 20.2. Zīm.). Kā redzam, procesa dalībniekam uzņēmumam jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares cilvēku grupām. Savukārt, starpnieki plāno un veido komunikācijas ar pircējiem un saskares cilvēku grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskā saite ar uzņēmumu un starpniekiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1179475
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register