Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:738150
 
Evaluation:
Published: 16.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketinga kopējās darbības mērķi
Klientu vajadzību apmierināšana, pētīšana.
Klientam jābūt uzmanības centrā, un klienta apmierinātība ir galvenā darbības kvalitātes mēraukla. Konsekventai darba rezultātu uzlabošanai regulāri tiek veiktas klientu aptaujas, jo ir svarīgi nodrošināt, lai klients vienmēr varētu uzticēties Active life kā pakalpojumu sniedzējam. Šajā pašā nolūka uzņēmumam jāveic darbinieku (treneru) motivēšanas pasākumi, ka arī jārīko kvalifikācijas paaugstināšanas kursi. Tas ir svarīgi, jo patērētājs visu laiku kontaktē ar treneri, un no viņa ir atkarīgs kāds uzskats paliks pēc mūsu kluba apmeklēšanas.
Uzņēmuma cenu elastības izstrādāšana.
Daudzi uzņēmumi veic dažāda tipa aptaujas, lai labāk izprastu patērētāja velmēs un vajadzības. Un kā tie rada galvenais faktors uz kuru patērētāji balstās izvēloties piemērotāku sev sporta klubu ir cena.
Tagad uzņēmumi cīnās savā starpā par katru klientu, piedāvājot pakalpojumus uz arvien labākiem nosacījumiem.(jauna veida pakalpojumi, zemas cenas, labāka attieksme un ērta izvietošana).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register