Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:739626
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Mārketinga būtība, mērķi un attīstība.
1. Mārketinga jēdziens.
Jēdziens "mārketings" ir internacionāls jēdziens, kas apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Šis termins cēlies no vārda " tirgus" (angļu val. market- tirgus ), ar to saprotot vietu, kur satiekas pircēji un pārdevēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtotu darījumus vai preču un naudas maiņu. Latviešu valodā mārketinga jēdziena izteikšanai ieteikts izmantot divus vārdus:
tirgvedību, kas ir ekonomikas nozare, kas nodarbojas ar produktu sadali un maiņu( marketinga koncepcijas izpete);
tirgzinību, kas nozīmē zināšanu kopumu par produktu realizāciju, apgrozījumu, preču pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām un citiem ar pirkšanu un pāŗdošanu saistītiem jautājumiem, kā arī attiecīgo praktisko darbību.
Savukārt ir jāsaprot, ka produktu noieta (realizācija) nav galvenais mārketinga elements; tas ir tikai viena no vairākām dažādām marketinga funkcijām, un nav visbūtiskākā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register