Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:741036
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  REKLĀMA    7
1.1.  Reklāmas būtība    7
1.2.  Reklāmas uzbūve    8
1.2.1.  Virsraksts    9
1.2.2.  Apakšvirsraksts    9
1.2.3.  Pamatteksts (body copy)    10
1.2.4.  Devīze    10
1.2.5.  Attēls, logotips    11
1.3.  Reklāmā izmantotās valodas īpatnības    11
1.3.1.  Leksiski – gramatiskie līdzekļi    11
1.3.2.  Retoriskie līdzekļi    12
1.3.2.1.  Shēmas    12
1.3.2.2.  Tropi    13
1.3.3.  Reklāmas valodas sintaktiskās iezīmes    13
1.3.3.1.  Virsrakstu sintaktiskās īpatnības    14
1.3.3.2.  Teksta sintaktiskā uzbūve    14
1.3.4.  Uzrunas īpatnības    14
2.  ĪPAŠĪBAS UN APSTĀKĻA VĀRDI    15
2.1.  Īss pārskats par īpašības vārdu    15
2.2.  Īss pārskats par apstākļa vārdu    15
3.  ĪPAŠĪBAS UN ĀPSTĀKĻA VĀRDU ANALĪZE IGAUŅU LAIKRAKSTOS    16
3.1.  Preču reklāmas    16
3.2.  Pakalpojumu reklāmas    19
  SECINĀJUMI    21
  NOBEIGUMS    22
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    23
  PIELIKUMS    25
Extract

Reklāma mūsdienās ir kļuvusi par neatņemamu cilvēku dzīves sastāvdaļu. Cilvēks ikdienā sastopas ar vairākiem tūkstošiem reklāmu. Sabiedrība ir tik ļoti labi iepazīstināta ar reklāmu, ka varētu būt ļoti dīvaini jautāt, kas ir reklāma. „Lai arī reklāma ir visapkārt mums visu laiku – varbūt tieši tāpēc – mēs nemēdzam bieži aizdomāties par tās īsto dabu – diskursiem, valodas sistēmām, pateicoties kuriem katru dienu milzīgam skaitam cilvēku notiek nepārtraukta „komunikācija” ar šo neskaitāmo tekstu veidotājiem.1”

Parasti ar vārdu „reklāma” saprot materiālu, kura pamatmērķis ir rosināt cilvēku patērēt šo noteikto produktu vai pakalpojumu, kā arī popularizēt kādu indivīdu vai ideju. Katrs cilvēks reklāmas definīciju skaidro savādāk, tādēļ vienotas reklāmas definīcija nemaz nepastāv. „Vispārīgi runājot, reklāma ir identificētu sponsoru apmaksāta preču, pakalpojumu, kompāniju vai ideju virzīšana tirgū.2”Aplūkojot lielāko daļu piedāvāto reklāmas definīciju , tiek izdalīti vairāki pamatprincipi un speciālisti piedāvā šādu reklāmas iespējamo definīciju - „Reklāma ir caur dažādiem medijiem, identificētu sponsoru veikta strukturēta, bezpersoniska informācijas komunikācija, parasti apmaksāta un ar pārliecināšanas dabu, par produktiem (precēm un pakalpojumiem) vai idejām.3” Bezpersoniska, jo „reklāma iesaista masu medijus, kas spēj pārraidīt ziņu lielam cilvēku pūlim vienlaicīgi4”.
Savukārt Latvijas izdotajā Reklāmas likumā ir izvirzīta šāda reklāmas definīcija – „Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.5”
Angļu valodas „vārda „advertising”(reklāma) sakne ir Latīņu darbības vārds ‘advertire’ – ‘to turn towards’ (pievērsties).6” Šis vārds ir ļoti atbilstošs reklāmas jēdzienam, jo kā mums ir zināms, reklāmas galvenais mērķis ir piesaistīt cilvēku uzmanību – likt pievērsties kādam noteiktam produktam vai pakalpojumam.
Reklāmai ir raksturīga produkta pozitīvo īpašību pārspīlēšana vai izcelšana un, protams, negatīvo īpašību noklusēšana. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1229169
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register