Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:741679
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 48 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    8
1.  Reklāmas jēdziens. Drukāto mediju reklāmas attīstības dendences. Tiešais mārketings    11
1.1.  Reklāmas būtība, attīstība, ētika    11
1.2.  Mediju un reklāmas tirgus pētīšana Latvijā    26
1.3.  Mediju reklāmas tirgus Latvijā un tā attīstības tendences    30
1.4.  Reklāma presē kā tiešā mārketinga instruments    34
2.  Uzņēmums SIA „TVshop” un tā darbības vide drukāto mediju nozarē    40
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums, produkti, pakalpojumi    44
2.2.  Nozares specifika un uzņēmuma mērķa tirgus segmentēšana un aptveršana    48
2.3.  Uzņēmuma vieta nozarē    53
2.4.  Nozares un uzņēmuma mārketinga analīze    58
3.  Projekta „Preču tirdzniecības ieviešana drukātajos medijos” izstrāde un īstenošanas plāns uzņēmumā SIA „TVshop”    75
  Secinājumi un priekšlikumi    96
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    100
  Galvojums    103
Extract

Reklāma ir integrāla mūsu ekonomiskās sistēmas sastāvdaļa. Lai gan reklāmas pētniekiem un ekonomistiem bieži vien atšķiras viedoklis attiecībā uz to, kāda tieši ir reklāmas ietekme uz ekonomiku, ir skaidri saprotams, ka reklāma veic ekonomisku funkciju no reklāmas devēju puses, ietekmē mājsaimniecību un indivīdu ekonomiku, kā arī iespaido tirgus ekonomikas darbošanos.
Ekonomisti nav spējuši ievietot reklāmu savās teorijās. Daži ignorē reklāmas iedarbību. Daži tai pievērš minimālu uzmanības daļu, un vēl nedaudzi – pārsvarā tie, kam ir cieša saistība ar mārketingu – to ir izpētījuši daudzmaz plašāk.
Alfrēds Maršals, kas bieži vien saukts par neoklasiskās ekonomikas tēvu, atsaucās uz reklāmu tikai vienu reizi savos “Principles of economics” (Ekonomikas principi). Šinī grāmatā, kas iznāca deviņos sējumus no 1890. līdz 1920. gadam, A.Maršals pārsvarā aplūkoja pilnīgas konkurences apstākļus, kas pieņem, ka patērētājiem ir pieejama pilnīga informācija par līdzvērtīgiem produktiem un ka tie var racionāli izvēlēties sev tīkamāko no tiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register