Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:741763
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Cenas un to veidošanas mērķi uzņēmuma kopējo mērķu un mārketinga mērķu sistēmā
Ar terminu cena saprot vairākus skaidrojumus. Ar cenu saprot produkta vērtību naudas izteiksmē. Tāpat ar cenu saprot arī patērētāju maksu par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu. Cena ir arī vērtību summa, kuru patērētājs atdod maiņas procesā, saņemot produktu.
Ar cenu veidošanu saprot cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopu. Cenu veidošanas faktori iedalās iekšējos un ārējos faktoros. Galvenie iekšējie faktori ir:
Uzņēmuma, kā arī mārketinga mērķi;
Mārketinga stratēģija;
Uzņēmuma izmaksas;
Mārketinga darbības organizācija.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1138604
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register