Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:743301
 
Evaluation:
Published: 15.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  KAS IR REKLĀMAS PSIHOLOĢIJA?    4
2.  REKLĀMA    6
1.1.  "VISAM IR SAVA CENA"    6
1.2.  REKLĀMA UN TĀS IDEĀLI    7
1.3.  REKLĀMA UN TĀS "BLAKUSPARĀDĪBAS"    8
1.4.  KAS PAR TO SAKĀMS PSIHOLOĢIJAI?    8
3.  REKLĀMA UN EKONOMIKA    10
4.  VEIDI KĀ TIEK IZPLATĪTA REKLĀMA    13
4.1.  TELEVĪZIJA    13
4.1.1.  Veselība    13
4.1.2.  Televizors un bērni    15
4.1.3.  Bailes un televizors    16
4.1.4.  Televizors un izglītība    16
4.2.  INTERNETS    16
4.2.1.  Monitors un veselība    17
4.2.2.  Bērni un internets    18
4.3.  RADIO    19
4.2.1.  Radio ietekme    19
4.4.  PRESE    20
4.4.1.  Veselība    20
4.4.2.  Izglītība    20
4.4.3.  Preses iedalījums    21
5.  POLITISKĀ REKLĀMA    23
5.1.  Psiholoģijas atziņu attīstība un nozīme politiskajos procesos    24
  SECINĀJUMI    26
  NOBEIGUMS    27
  ANOTĀCIJA    28
  SUMMARY    29
  LITERATŪRAS SARAKSTS    30
  PIELIKUMS    31
Extract

Bez reklāmas mūsdienu cilvēka ikdiena nebūtu iespējama, jo tikai pateicoties reklāmām, cilvēks iepazīstas ar jaunu preci, kas rada vēlmi to iegādāties. Ja vien ir iespēja pavērot to, ko pārraida televīzijā, tad uzreiz var sastapties ar tādu lietu kā reklāma. Ar reklāmu tiek aizņemts galvenokārt televīzijas lielākais raidlaiks ir aizņemts ar reklāmām, un ko tur liegties, daudzi no iedzīvotājiem „uzķeras” uz krāsainajām bildītēm un iedvesmojošo runu. Tomēr no otras puses - reklāmu pārsātinājums un pārblīvētība dažādos žurnālos, televīzijas kanālos un radio ir ļoti nogurdinoša. Tās mudina cilvēkus iegādāties preces, bez kurām, visticamāk, var iztikt. Vienkārši sakot, reklāmas strādā tikai un vienīgi par labu ražotājiem. Iedzīvotāji tikai lieki tērē naudu un laiku, jo mājsaimniecībai nepieciešamās preces var iegādāties arī bez spiediena no reklāmas puses.
Protams, ir auguši arī sociālo reklāmu apjomi, ziņojot cilvēkiem par iespējamiem draudiem un sekām, ja viņi nepildīs ieteikumus, ko ir devusi reklāma. Uz neilgu laiku šis iespaids darbojas, taču ne jau visi ieklausīsies teiktajā un tiešām to uzklausa. Cilvēks ir pieradis pie visa vienkāršā tādēļ, kāpēc gan viņam „piebāzt galvu” ar lieku informāciju. Piemēram, ja cilvēks šķērso ielu pie sarkanās gaismas, bet reklāma ziņo viņam to nedarīt, protams, ja viņš šo reklāmu būs dzirdējis – ieklausīsies, bet ja nē – turpinās to darīt.
Ir pamats uzskatīt, ka reklāmai ir negatīva ietekme uz cilvēku, tomēr daudzi speciālisti tā neuzskata. To vai tā ir patiesība, būs iespējams noskaidrot šajā darbā.
Pētnieciskā darba mērķis: Noskaidrot reklāmas ietekmi uz cilvēku.
Lai sasniegtu pētnieciskā uzdevuma mērķi, tika izvirzīti šādi pētījuma uzdevumi:
1)darbs ar literatūru un internetu latviešu un angļu valodā, lai iegūtu zināšanas par reklāmas psiholoģiju;
2)teorētisko materiālu iegūto rezultātu apkopojums un analīze;
3)iegūtās literatūras apzināšana un pētīšana;
4)attiecīgu piemēru piemeklēšana;
5)izanalizēt iespējamos riskus, kas draud sabiedrībai saskaroties ar reklāmas politiku.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register