Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:744158
 
Evaluation:
Published: 10.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SIA „IRVE” – ĶĪMISKĀ TĪRĪTAVA    4
  SIA ‘’Irve’’ lepojas    5
2.  IEKŠĒJĀS VIDES FAKTORI    6
  Institucionālais menedžments    6
  Darbinieki    7
  Finanses    7
  Sagāde un materiāli    8
  PAKALPOJUMA DZĪVES CIKLA KONCEPCIJA    9
  SIA ,,Irve” gada apgrozījums un peļņa    10
3.  TIEŠĀS IETEKMES ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI    12
  Konkurence    12
  Nozares konkurence    12
  Starpnieki    14
  Piegādātāji    14
  Saskares auditorija    15
5.  NETIEŠĀS IETEKMES ARĒJĀS VIDES FAKTORI    16
  Ģeogrāfiski klimatiskie    16
  Demogrāfiskie    16
  Ekonomiskie    17
  Sociālie un kultūras    18
  Politiski tiesiskie faktori    19
6.  SVID ANALĪZE    20
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    23
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
• Uzņēmuma galvenie darbības pamatprincipi ir pakalpojumu kvalitāte, ērts serviss, attīstība
• Galvenie darbības virzieni ir Apģērba tīrīšana; Veļas mazgāšana; Darba apģērbu un veļas noma; Darba apģērbu tirdzniecība; Kreklu individuālā šūšana; Šūšana pēc individuāla pasūtījuma; Apģērbu labošana
• Vidējais nodarbināto skaists 2010.gadā bija 118 cilvēki, vecumā no 20 – 70 gadiem.
• Uzņēmuma izpildvaru jeb augstāko pārvaldību veido: Direktors, Pārdošanas direktors, Ražošanas direktors, Galvenā grāmatvede, Kvalitātes vadītājs.
• Īpaša uzmanība tiek veltīta iegādājamiem materiāliem, kas nodrošina IRVE pamatfunkciju – apģērbu tīrīšanu un labošanu, veļas mazgāšanu, darba apģērbu un kreklu šūšanu un tirdzniecību, tekstilizstrādājumu nomu.
• Jāizskata jautājumi par pakalpojuma procesa izpildi, kas saistīti ar klientu sūdzībām (nav iztīrīts apģērbs kā vēlētos u.c.), kā arī informāciju no meistariem un klientu menedžera.
• Jāizstrādā klientu datu bāzi, tā varēs uzzināt klientu vēlmes, kādi klienti vairāk izmanto šo pakalpojumu, ko viņi vairāk pasūta.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register