Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:744819
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos. Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
„Zelta Zivtiņa”. Latvijas tirgū pašlaik notiek asa konkurence un cīņa starp mobilo telefonu operatoriem, tāpēc katrs cenšas atrast kādu neordināru un jaunu pieeju, kā piesaistīt jaunus klientus. „Zelta Zivtiņa” piedāvā kaut ko jaunu – seriālu par jauniešiem, kuri lieto šo konkrēto produktu – priekšapmaksas sarunu karti. Šajās reklāmās jaunieši risina un atdarina sadzīviskas problēmas.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1171907
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register