Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:749226
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Vispārīgs apraksts par nozari    4
1.1.  Frizieru profesijas vēsture    4
1.2.  Vispārīga salonu klasifikācija    6
2.  Konkurentu analīze    7
2.1.  Konkurentu uzņēmumu apraksts    7
3.  Tirgu analīze    11
3.1.  Vispārēja statistiskā informācija    11
4.  SDIV analīze    16
  Izmantota literatūra    18
Extract

Dzīve ir pasaka par pelnrušķīti – ar viņu burve paveica brīnumu – pārvēršot no nekoptas, pelēkas peles par skaistuli. Burve – tā ir skaistumkopšana. Un tādēļ ir vizāžisti, stilisti un frizieri, kas palīdz pareizi izvēlēties kosmētiku, matu krāsu un apģērbu krāsu gammu, dod padomu kā izcelt to, kas sievietes ārienei ir visskaistākais un kā apslēpt trūkumus. (1)

Šodien savs skaistumkopšanas salons ir viens no perspektīvākajiem biznesa veidiem. Katru dienu pieprasījums pēc skaistuma pakalpošanas aug, jo , laba frizūra ir cilvēka svarīga sastāvdaļa. Pat slavenais stilists Sergejs Zverjevs uzskata, ka tikai vismazākā frizētava nekad nepazūd. (7)

Nozares apraksta sastādīšana prasa lielu informācijas apjoma apstrādāšanu. Jāanalizē gan mūsu pakalpojumu un to īpašības, gan mērķa tirgus un konkurenti, kas darbojas šajā tirgū.
Es izvēlu tieši šo tēmu aprakstīšanai, jo tā visvairāk pievērš manu uzmanību. Man vienmēr liekas, ka visos laikos jābūt noteiktam profesijas: celtnieks, kurpnieks, ka arī frizieris, jo viesiem jāgriež mati. Tapāt, man vienmēr interese šīs biznesa veids.

Savā darbā es cenšos izanalizēt šī nozares stipras un vājas puses, iespējas un draudus, kas ietekmē tos attīstībai. Šī darba sastādīšanas mērķi ir:
• sniegt uzņēmuma vispārējo raksturojumu;
• raksturot tās produkciju un pakalpojumus;
• analizēt tirgus situāciju, konkurentus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register