Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:749574
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mārketings    5
1.1.  Kas ir mārketings un tā nozīme uzņēmumā    5
1.2.  Mārketinga darbības uzdevumi uzņēmumā    6
2.  Mārketinga kompleksie elementi    8
2.1.  Marketinga komplekss    8
2.2.  Produkts    8
2.3.  Cena    10
2.4.  Vieta    11
2.5.  Veicināšana    11
3.  Preču pārdošanas veicināšanas metodes    12
3.1.  Pārdošanas veicināšanas būtība un mērķi    12
3.2.  Reklāma    12
3.3.  Tiešā pārdošana    15
3.4.  Sabiedriskā attiecības    16
4.  VIESNĪCAS „JELGAVA” darbības raksturojums    17
4.1.  Uzņēmuma raksturojums    17
4.2.  Produkts    18
4.3.  Mērķauditorija    18
4.4.  SVID analīze    19
4.5.  Uzņēmuma konkurenti    20
5.  Viesnīcas „JELGAVA” mārketinga uzlabošanas iespējas    23
5.1.  Cenu atlaides    23
5.2.  Tiešā tirdzniecība    23
5.3.  Reklāma    23
5.4.  Sabiedriskās attiecības    24
5.5.  Mārketinga kampaņas    24
  Secinājumi    25
  priekšlikumi    26
  Literatūras saraksts    27
Extract

Bet patērētāja pieprasījums pēc produkta nav atkarīgs tikai no produkta cenas, ļoti liela nozīme ir produkta virzīšanai tirgū. Ar pārdošanas veicināšanu patērētājam tiek prece parādīta, reklamēta. Lai pakalpojums tiktu pamanīts un pirkts tirgū, pastāv vesels process, kurš ietver sevī reklāmu, preču pārdošanu, sabiedriskās attiecības un tiešo tirdzniecību.
Katram uzņēmumam atkarībā no darbības veida ir sava specifika. Tāpēc rodas problēma, kuras metodes lietošana būtu visnepieciešamākā un izdevīgākā. Nepareizas izvēles gadījumā uzņēmumam samazināsies reāla iespēja piesaistīt jaunus klientus un tādējādi sasniegt savu galveno mērķi – palielināt peļņu.
Katra uzņēmumam mērķis ir iegūt peļņu. Viesnīcas „Jelgava” darbībā būtu nepieciešams uzlabot marketinga procesus, lai pievilinātu klientus, veicinātu viesnīcas un papildus pakalpojumu pieprasījumu visā Latvijā.
Mērķis: Novērtēt Viesnīcas „Jelgava” mārketinga pasākumus.
Darba uzdevumi: 1. Apkopot teoriju par marketinga pasākumiem;
2.Raksturot uzņēmuma darbību;
3.Novērtēt Viesnīcas „Jelgava” mārketinga pasākumus un to uzlabošanas iespējas.

Mārketings ir ekonomikā plaši pazīstams jēdziens, kas ir saistīts ar ražošanu un patēriņu. Šīs ir divas svarīgas sabiedrības funkcijas.
Uzņēmums bez mārketinga, kā zinātnes, pilnībā nav spējīgs darboties. Mārketings ir kā padomdevējs un palīgs uzņēmuma dzīvotspējai. Tāpēc uzņēmumos tiek veidotas spēcīgas mārketinga speciālistu komandas, kuru uzdevums ir veikt pētījumus, rast jaunas idejas un ko pārdot, kā pārdot un kam pārdot.
Mārketings ir darbība, kas ir vērsta uz tirgu, kur tiek atrasts savs klients (klientu grupa), uz kuru uzņēmums darbosies, jo, lai arī cik liels nebūtu uzņēmums, tas nekad nebūs spējīgs darboties visos tirgos, t.i. nekad nevarēs apmierināt visas vajadzības.
Arī uz patērētāju ir vērsta mārketinga uzmanība, jo tam ir jāpēta patērētāju vēlmes un vajadzības, bet ne pēc savas izpratnes, bet patērētāju. Šis process notiek nepārtraukti, jo laikam ejot uz priekšu, vēlmes mainās, mainās arī prasības pret jau ierastiem produktiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register