Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752599
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Cik liels ir, un kā sadalās, reklāmas tirgus Latvijā, Baltijā un pasaulē?
Latvijā reklāmas tirgus izpēte tiek veikta kopš 1994. gada. Mediju reklāmas tirgus 2008. gadā sasniedza 97, 1 milj. Ls. Kā rāda statistika visvairāk reklāmu tiek rādīts Tv, kur tiek reklamēts 35 % no visām reklāmām, 18 % - avīzēs, 16 % - žurnālos, 11 % - radio, 10 % - vides reklāma, 9 % - interneta, 1 % - kino.
Kopējais Baltijas reklāmas tirgus apjoms sasniedzis 406,3 miljonus eiro, tas pērn pieaudzis par 4%. Latvijā reklāmas tirgus apjoms 2008.gadā bija 138,2 miljoni eiro, Lietuvā - 157 miljoni eiro, bet Igaunijā - 111,2 miljoni eiro.
2008. gadā tāpat kā 2007. gadā Baltijā no kopējā reklāmas apjoma vislielāko daļu sastāda TV reklāma (36 %), otrs lielākais reklāmas apjoms ir avīzēs (26 %), kam seko reklāma žurnālos (13 %). Radio reklāmas tirgus daļa Baltijā ir 9 %, savukārt vides reklāmas un interneta - 8 %, bet kino reklāmas – 0,3 %.1
2008. gadā kopējais pasaules reklāmas tirgus apjoms ir novērtējams 491, 634 milardu ASV dolāru. 38 % no kopējā reklāmu apjoma tika izvietoti TV, 25, 4 % - laikrakstos, 11, 5 % - žurnālos, 10, 3 % - internetā, 7, 6 % - radio, 6, 7 % - vides reklāma, 0, 5 % - kino.2

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register