Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:752817
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Par uzņēmumu „Rīgas piena kombināts”    4
  Par uzņēmumu „Valmieras piens”    5
Tirgus segmentācija    6
1.1.  Mērķu tirgus noteikšana    6
2.  Prece    9
2.1.  Pārtikas preču klasifikācija un sortiments    9
2.2.  Preces ārējais izskats    11
2.3.  Tara un iesaiņojums    12
2.4.  Marķējums un svītru kods    13
2.5.  Pārtikas preču uzglabāšanas noteikumi un termiņi    14
2.6.  Preces dzīves cikls    15
3.  Tirgus izpēte    17
3.1.  Datu vākšanas metode    17
3.2.  Datu analīze    18
4.  Cena    19
4.1.  Faktori, kas ietekmē cenas noteikšanu    19
4.2.  Cenas noteikšanas mērķi    20
4.3.  Cenu noteikšanas metodes    21
4.4.  Cenu noteikšanas stratēģijas    23
5.  Sadale    24
5.1.  Sadales kanāli    24
5.2.  Mazumtirdzniecības metodes    25
5.3.  Noliktavas saimniecība    25
6.  Preces virzīšana tirgū    26
7.  Konkurētspēja    27
7.1.  Tuvāko konkurentu noteikšana    28
7.2.  Konkurētspējas noteikšana    29
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Izmantotā literatūra un interneta adreses    34
Extract

Secinājumi
Visnotaļ, rakstot šo darbu, es padziļināju savas zināšanas un atgādināju sev dažādas lietas, kuras bija aizmirsušas no mācību stundām. Uzzināju dažādas jaunas lietas par abiem ražošanas uzņēmumiem un viņu produkciju. Sapratu, ka uzņēmumu konkurēšana ir sarežģīts process, jo nemitīgi ir jāseko līdzi, ko dara konkurējošie uzņēmumi, kas notiek ar cenām tirgū, ko patērētāji vairāk izvēlas, jāseko līdzi patērētāju vēlmēm, nemitīgi jāseko līdzi statistiskām un jādomā par to, lai prece spētu konkurēt un nepazustu no tirgus, lai prece atrastos brieduma stadijā nevis krituma, lai tā dzīvo, nevis iznīkst.
Pabeidzot, savu darbu sapratu, ka ievadā izvirzītā tēze ir apstiprinājusies, jo abi šie ražotāji ir augsti konkurētspējīgi, veikalos ir novērojams, ka abu šo ražotāju produkcija ir pieprasīta, gan tādēļ, ka ir augsta kvalitāte, gan tādēļ, ka ir pieņemamas cenas un lielā nozīmē tādēļ, ka ražotāji ir iekarojuši patērētāju uzticamību saviem himozīnajiem sieriem. Manu uzticamību vairāk ir ieguvis „Rīgas piena kombināts”, jo man personīgi svarīgāka ir himozīnā siera kvalitāte un tieši šis ražotājs to spēj man kā patērētājam apmierināt.

Priekšlikumi
Tā kā abu uzņēmumu konkurētspēja ir augsta, tad abiem ražotājiem ir tik pat cītīgi jāseko līdzi savu himozīno sieru kvalitātei, jāseko līdzi tirgus cenām, patērētāju vajadzībām un vēlmēm, tāpat nemitīgi jāseko līdzi konkurentu darbībai, lai noturētu savu preci tirgū.
Lai noturētos šie ražotāji „Rīgas piena kombināts” ar zīmolu „Limbažu piens” un „Valmieras piens” līderu pozīcijā tirgū, ir jārisina stratēģisks uzdevums- jāapsteidz konkurenti ar jaunu preču izstrādāšanu un ieviešanu ražošanā, jāizmanto jaunas tehnoloģijas, jāizstrādā jauns dizains, jāpazemina ražošanas izmaksu līmenis, jāpilnveido sadales un virzīšanas sistēmas. Un pats svarīgākais ir pētīt konkurentu vidi, veicot pētījumus par galvenajiem konkurentiem un rezultātus uzkrāt speciālās datu bankās. Iegūtā informācija ļauj speciālistiem veikt novērtējumu par katru konkurences faktoru un raksturot uzņēmuma stāvokli tirgū attiecībā uz galvenajiem konkurentiem. Abiem šiem uzņēmumiem jācenšas būt labākajiem.
Lai veicinātu pārdošanu vēl šiem uzņēmumiem lielāka uzmanība būtu jāpievērš konkursiem, gadatirgiem, loterijām un prēmijām, jo liela daļa patērētāju ir ieinteresēti piedalīties šāda tipa akcijās, kur var gūt papildus labumus un balvas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register