Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:754140
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
I.  Mobilā mārketinga pakalpojumi mārketinga un reklāmas tirgū    3
II.  Mobilā mārketinga pakalpojumu sniedzēji Latvijā    7
1.  Kontaktu centrs 118    7
2.  Digitālie Finansu Risinājumi    10
3.  Mobile marketing    14
III.  Mobilais jeb SMS „spams”    17
IV.  SMS izmantošanas priekšrocības mārketingā    18
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Patlaban pasaulē nav līdzīga komunikācijas līdzekļa, kas ir vairāk personificēts un pieprasīts kā mobilais telefons. Latvijā vairāk par 50% iedzīvotāju lieto mobilos telefonus. Sociāli aktīvo iedzīvotāju vidū šis rādītājs sasniedz 80%. 1
Latvijas mārketinga un reklāmas tirgū ienāk jauns pakalpojums – mobilais mārketings. Tas ir Latvijā līdz šim maz pazīstams tiešā mārketinga veids. Pasaulē mobilais mārketings ir pazīstams un ļoti populārs jau vairākus gadus, pateicoties tā salīdzinoši zemajām izmaksām un augstākai efektivitātei nekā tradicionālajiem reklāmas veidiem-reklāmas kampaņām televīzijā, radio un presē.
Izvēlējos savu kursa darbu rakstīt par šo tematu, jo pēdējā gada laikā tas ir kļuvis ļoti aktuāls, un mobilās tehnoloģijas piedāvā ļoti daudzveidīgas iespējas. Mobilais telefons ir katram otrajam Latvijā. Mobilais telefons vienmēr ir pie rokas (atšķirība no interneta, žurnāla, radio vai televīzijas).
Mana kursa darba mērķis ir izstrādāt ieteikumus, kāpēc un kādiem uzņēmumiem mobilais mārketings būtu izdevīgs un noderīgs, un kā uzņēmumiem mērķa auditorijā „uzkurināt” vajadzību pēc mobilā mārketinga pakalpojumiem. Darba uzdevums, lai sasniegtu mērķi, ir apkopot un izanalizēt informāciju par trīs uzņēmumiem, kas piedāvā dažādus mobilā mārketinga pakalpojumus Latvijā, pieredzi un efektivitāti to pielietošanā, kāda pret to ir attieksme mobilo telefonu lietotājiem valstīs, kur mobilais mārketings ir plaši izplatīts jau vairākus gadus- vai tā ir varāk negatīva vai pozitīva pret reklāmām un citiem ziņojumiem, kas arvien biežāk pienāk uz viņu mobilajiem telefoniem.
Par sava darba hipotēzi izvirzu to, ka mobilā mārketinga resursu lietošana ir noderīga kā visā pasaulē, tā arī Latvijā, un cilvēkiem drīzāk ir pozītīva, nekā negatīva attieksme pret šo mārketinga veidu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register