Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:755676
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ļoti laba pētījuma prioritāte ir noteikt apjomu, kādā jūsu pārdotie produkti un piedā¬vātie pakalpojumi attaisno klientu liktās cerības un apmierina viņu vajadzības. Tirgus ir pārplūdināts ar tūkstošiem produktu, kas arvien nāk un iet. Iemesls, kādēļ viņiem nekas neizdodas, ir gaužām vienkāršs. Tiek piedāvāti citi produkti, kurus pārdod la¬bāk, vairāk un lētāk.16

Mārketinga pētījumu priekšlikums.
Kad mārketinga pētījumu mērķis un iespējas ir noformulētas, pētnieki izvēlas veidu, kā vadīt pētījumu. Parasti pētnieki izvēlas formālo pētījumu plānu, kas palīdz viņiem iegādāties visu nepieciešamu informāciju un atbildēt uz mārketinga menedžeru jautājumiem.
Mārketinga pētījumu plāni var būt dažādi. Daži var būt gari un pamatīgi. Daži var būt īsi un vispārīgi. Pētījumu plāna veida izvēle ir daudz atkarīga no sīkumiem, ar kuriem atšķirīgas nodaļas ir aprakstītas.17

Mārketinga pētījumu pamatojums
Mārketinga pētījumi dod daudz labumus, taču tiem ir arī trūkumi. Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi zināt, vai mārketinga pētījumu labumi, tiešām pārsniedz trūkumus. Tas nozīmē, ka jebkuram uzņēmuma ir svarīgs mārketinga pētījumu pamatojums.
Šodien tirgus situācija ļoti strauji mainās. Tāpēc, radās jautājums: vai mārketinga pētījumi var veikt kvalitatīvu darbu ierobežotā laikā periodā? Pastāv dažādi mārketinga pētījumi, kurus var veikt īsā laikā periodā. Ja menedžeris ir ierobežots laika un nevar veikt jaunu mārketinga pētījumu projektu, tādi īslaicīgi pētījumi var piedāvāt svarīgu informāciju par uzņēmumu.18

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1243714
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register