Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:756836
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reālajā dzīvē tikai dažas kompānijas pieņem lēmumus par pilnīgo standartizāciju vai par pilnīgo lokalizāciju. Mārketinga speciālisti uzskata, ka stingra standartizācijas ievērošana nav efektīva. Darbojoties ar kultūru, valodām, politiskajam un ekonomiskajam valstu atšķirībām, kompānijām jābūt pietiekoši elastīgam. No otras puses, absolūti lokalizētas mārketinga un reklāmas programmas nav izdevīgas un iespējamas realizācijai.
Pārsvarā kompānijām ir divi mārketinga stratēģiski mērķi:
1. vienota tirdzniecības markas imidža izveidošana. Uzņēmumi cenšas atrast unikālu tirdzniecības markas identifikāciju, kura būs skaidra un saprotama katras valsts iedzīvotājiem. Piemēram, McDonald's dzeltena arka, kura ir atpazīstama jebkur pasaulē;
2. ekonomiskas efektivitātes vajadzība. Ar vienotas tirdzniecības markas izmantošanu ir saistīta spēja izmantot ekonomisko efektivitāti. Materiāla vajadzība palīdz uzņēmumiem attīstīties līdz pasaules mērogiem.
Straujš tehnoloģiskais progress arī ietekmē globāla mārketinga un reklāmas attīstību. Televīzija un internets šodien ir pieejamas gandrīz visiem un līdz ar to nacionālas reklāmas un globāla mārketinga idejas kļūst par reālitāti.
Tomēr, nav iespējams pielāgot visas kultūras un nacionālas atšķirības vienotai mārketinga stratēģijai. Globālais mārketings ir ļoti pievilcīgs ar savu cenu un efektivitāti, un kompānijas pieņem to, neskatoties uz daudzām negatīvam pusēm. Pārāk liela aizraušana ar globālajam mārketingam var mainīt kompānijas prioritāti uz materiālo pusi.
Neskatoties uz to, ka daudzas kompānijas pāriet uz globālu mārketingu, vietējas tirdzniecības markas paliek tikpat nozīmīgas. Piemēram, nodibināta Londonā kompānija B.A.T. Industries pārdot 240 cigarešu markas, tomēr tikai 10 no tiem, tādas kā Kent, Lucky Strike, ir globālas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register