Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:757282
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Patērētāja aktivitāte informācijas meklēšanā:
retrospektīvā aptauja (pagātnes notikumu secības atjaunošana);
novērošana. [1]
Informācijas uztveres īpatnības
Informācijas pārbagātībā cilvēks galvenokārt uztver aktuālu, vērtīgu un nepieciešamu informāciju, bet viss ikdienišķais kļūst neinteresants un mazsvarīgs.
Informācijas vērtību cilvēka uztverē ietekmē tas, kādas ir ar to saistītās emocijas. Jo spēcīgākas emocijas tā izsauc (gan pozitīvas, gan negatīvas), jo informācija ir vērtīgāka.
Cilvēks labāk iegaumē ar spēcīgiem emocionāliem pārdzīvojumiem saistītu informāciju; ar pozitīviem, lai emocijas varētu atkārtoties; ar negatīviem – lai nepieļautu to atkārtošanos.
Pozitīvas emocijas paaugstina ticamību informācijai un samazina cilvēku kritisko attieksmi pret to. Negatīvas emocijas samazina uzticību informācijas patiesumam un palielina kritiku.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1130334
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register