Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu
interesi, padarītu kautko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino,
televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums,
preču un firmas zīmes, īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto
informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu palīdzību. Reklāmas mērķis ir uzrunāt un pievērst uzmanību konkrētai patērētāju grupai. Uzņēmumam jāņem vērā, kādā dzīvescikla fāzē produkts atrodas un jāizstrādā piemērots reklāmas veids: informējošais, pārliecinošais vai atgādinošais. Tāpat jābūt informētiem par konkurentu darbību un izstrādātajām reklāmām, to efektivitāti un ietekmi uz patērētāju. Cilvēkiem vienmēr piemīt vēlme izmēģināt ko jaunu un tieši reklāmas ir tās, kas rada tajos interesi, līdz ar to var apgalvot, ka reklāmai, papildus citām funkcijām, ir jāveicina un jāuztur produkta atpazīstamība, jāattīsta kompānijas „Brand image” un jāsniedz informāciju par produktu. Nevar noliegt, ka reklāmas attīstība ir atkarīga no daudziem apstākļiem, no kuriem būtiskākos var minēt: sociāli ekonomiskie, tehnoloģiskie, politiskie, tirgus.
3.1.=Klientu pētījums par veikto aptauju=14
3.2.=Anketēšanas rezultāti.=14
=SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI=21
=IZMANTOTĀS LITERATŪRA=23
=PIELIKUMS=25
…