Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:762496
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS.    3
1.  Reklāmas vispārīgais raksturojums    5
1.1  Reklāmas būtība, mērķi un tās veidošana    5
1.2.  Pozicionēšana un preces dzīvescikls    8
2.  SIA „Latvija Statoil” uzņēmuma raksturojums    11
2.1.  Latvija Statoil uzņēmuma darbība 2010.gadā    11
2.2.  Cenu veidošana SIA „Latvija Statoil”    12
3.  Klientu pētījums    14
Extract

Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu
interesi, padarītu kautko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino,
televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums,
preču un firmas zīmes, īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto
informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu palīdzību. Reklāmas mērķis ir uzrunāt un pievērst uzmanību konkrētai patērētāju grupai. Uzņēmumam jāņem vērā, kādā dzīvescikla fāzē produkts atrodas un jāizstrādā piemērots reklāmas veids: informējošais, pārliecinošais vai atgādinošais. Tāpat jābūt informētiem par konkurentu darbību un izstrādātajām reklāmām, to efektivitāti un ietekmi uz patērētāju. Cilvēkiem vienmēr piemīt vēlme izmēģināt ko jaunu un tieši reklāmas ir tās, kas rada tajos interesi, līdz ar to var apgalvot, ka reklāmai, papildus citām funkcijām, ir jāveicina un jāuztur produkta atpazīstamība, jāattīsta kompānijas „Brand image” un jāsniedz informāciju par produktu. Nevar noliegt, ka reklāmas attīstība ir atkarīga no daudziem apstākļiem, no kuriem būtiskākos var minēt: sociāli ekonomiskie, tehnoloģiskie, politiskie, tirgus.
3.1.=Klientu pētījums par veikto aptauju=14
3.2.=Anketēšanas rezultāti.=14
=SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI=21
=IZMANTOTĀS LITERATŪRA=23
=PIELIKUMS=25

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1320595
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register