Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:762955
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Netieši konkurenti
Ja par tautas tīrību spriestu pēc ziepju ražotāju īpatsvara, tad Latvija būtu samērā augstā pozīcijā. Neraugoties uz nelielo vietējo tirgu, līdzpastāvēt tajā spēj astoņi uzņēmumi. Viens otram tie īpaši netraucē, pateicoties tam, ka pastāv atšķirības specifikā. Piemēram, AS „Spodrība” ražo šķidrās ziepes rokām, bet „Madara” — īpaši sejai paredzētas. Vēl vienu iedalījumu nosaka ražošanas veids, proti, ziepes ir vai nu rūpnieciski radītas, vai arī darinātas ar rokām, kā to praktizē vairāki Latvijas uzņēmumi. Pie tādiem pieder arī SIA „Stendera ziepju fabrika”, kas vannas kosmētikas ražošanas jomā Latvijā ieņem vadošo pozīciju. Vēl šajā pašā nišā darbojas arī tādi uzņēmumi kā, piemēram, „Rīgas Ziepju manufaktūra” un „Labo ziepju darbnīca”. Kaut arī ražotāju sortiments (ziepes, burbuļbumbas, sāls, eļļas u.c.) un arī produktu noformējums, no patērētāja puses raugoties, šķiet visai līdzīgs, pircēji visvairāk iemīļojuši Stendera produkciju.

Piegādātāji
AS „Dzintars” ražo augstas kvalitātes kosmētiku un parfimēriju no kvalitatīvām izejvielām, kas saņemtas no Francijas, Holandes, Šveices, Vācijas, Anglijas, ASV, Austrālijas un citām valstīm.

Starpnieki
Uzņēmuma „Dzintars” starpnieki ir mazumtirgotāji, vairumtirgotāji, tirdzniecības aģenti un citi indivīdi, kas izplata uzņēmuma produkciju. Uzņēmumam nepieciešams veidot labas attiecības ar visiem starpniekiem, lai nodrošinātu savu preču veiksmīgu piegādi patērētājiem. Starpnieki ir arī mārketinga pakalpojumu sniedzēji, piemēram, reklāmas aģentūras, piegādes uzņēmumi, kas nodrošina transportu un noliktavas, kā arī izstāžu rīkotāji.

Mērķauditorija
Uzņēmuma „Dzintars” produkti ir orientēti uz ikvienu klientu, kam ir svarīga kvalitāte un kas grib būt kopts un skaits. Uzņēmuma mērķtirgus ir:
kosmētika un parfimērija sievietēm (~no 18-70 gadiem);
kosmētika un parfimērija vīriešiem (~no 18-70 gadiem);
kosmētika un parfimērija speciāli jauniešiem (līdz 18 gadiem).
Vispievilcīgākais segments ir – sievietes no 25 līdz 60 gadiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register