Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:765285
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Zīmols un zīmolvedība   
1.1.  Zīmols, zīmola jēdziens   
1.2.  Zīmolvedība, zīmolvedības jēdziens   
2.  Zīmolvedības veidi   
2.1.  „Lietussarga” zīmols   
2.2.  Produkta zīmols   
2.3.  Produkta līnijas zīmols   
2.4.  Cenu līnijas zīmols   
3.  Zīmolvedības metodes   
4.  Zīmolvedības veidi un metodes uzņēmumā A/S „Dzintars”   
4.1.  Uzņēmuma A/S „Dzintars” apraksts   
4.2.  A/S „Dzintars” produkcija   
4.3.  „Lietussarga” zīmols   
4.4.  Produkta zīmols   
4.5.  Produkta līnijas zīmols   
4.6.  Ražotnē „Dzintars” izmantotās zīmolvedības metodes   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Bibliogrāfiskais saraksts   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Analizējot zīmolvedības veidus un metodes, tika iegūti šādi secinājumi:
1. Zīmols – visu materiālo un nemateriālo preču zīmes raksturlielumu summa, kas pareizas vadības gadījumā padara piedāvājumu unikālu un rada vērtību.
2. Zīmols sevī iemieso kvalitātes garantiju, stilu, tradīcijas, imidžu, tas vienlaikus rada arī noteiktas konkurētspējīgas priekšrocības.
3. Zīmolvedība ir nepārtraukts darbību kopums, sākot ar zīmola izstrādi, mērķu definēšanu un noslēdzot ar pētījumiem par zīmolu, patērētāju attieksmes analīzi, nepieciešamu iespējamo korekciju veikšanai.
4. Zīmolvedības pamatu pamats ir radīt un saglabāt uzticību kādam zīmolam.
5. Lietussarga zīmoli ir zīmoli, kas ir lietoti dažādiem, bet saistītiem produktiem.
6. Lietussarga zīmols aizsargā vairāku apakšzīmolu intereses.
7. Produkta zīmols jeb individuālais (produkta) zīmols ir tirdzniecības politika, katram produktam ir savs zīmols.
8. Katra produkta šķirne var prezentēt savu cenu līniju, līdz ar to katrai šķirnei piešķir savu zīmola (markas) vārdu.
9. Zīmolvedības metodes: ceļojošās prezentācijas un dažādi pasākumi; degustācijas un demonstrācijas; dažādas akcijas un loterijas.
10. Akciju sabiedrības „Dzintars” vēsture ir aizsākusies 19. gadsimtā vidū.
11. „Dzintars” biokosmētika un parfimērija ir tirgus līderis Latvijā pārdošanas apjomu ziņā.
12. „Dzintars” piedāvā veselus 7 produkcijas veidus un 34 produkcijas sērijas ar saviem zīmoliem.
13. A/S „Dzintars” izmanto „lietussarga” zīmola stratēģiju, jo visai savai produkcijai viņi piešķir ražotnes Dzintars zīmolu.
14. „Dzintars” ir izveidojis arī savus produkta zīmolus smaržām un smaržūdeņiem.
15. Uzņēmums „Dzintars” ir izveidojis arī produkta līnijas zīmolu, tie ir: „Kredo”, „MODO”, „HIT”
16. „Dzintars” savu produkciju popularizē ar žurnālu, bukletu palīdzību un piedaloties arī dažādos tirdziņos.

Darba autores izvirzītie priekšlikumi:
1. Uzņēmumam būtu nepieciešams plašāk piestrādāt pie sava tēla popularizēšanu dažādos masu saziņas līdzekļos.
2. Uzņēmumam vajadzētu atbalstīt dažādas kampaņas un iesaistīties kā sponsoram kādā no pasākumiem.
3. Sniegt plašāku informāciju par jaunajiem produktiem.
4. Nospodrināt un popularizēt katru uzņēmuma „Dzintars” zīmolu.
5. „Dzintaram” vajadzētu veidot akcijas un loterijas, kur kā balvas tiktu pasniegtas uzņēmuma produkcija.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register