Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:765640
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Taču, lai šīs problēmas tiktu pēc iespējas labāk atrisinātas, uzņēmumos lietderīgi izveidot un lietot mārketinga informācijas sistēmu, un tās apakšsistēmas.
Bet, kas tad ir mārketinga informācijas sistēma? Mārketinga informācijas sistēma ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā. Mārketinga informācijas veidi, jeb mārketinga informācijas sistēmas apakšsistēmas ir: iekšējā informācija un intelektuālā informācija. Iekšējās informācijas pamatu veido ar pasūtījumiem, transportēšanu, rēķinu samaksu saistīto dokumentu kopa. Šāda veida informācijai jābūt orientētai uz konkrētu lietotāju. Savukārt, intelektuālā informācija ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga ārējās vides raksturlielumiem. Sistēmas intelektuālais potenciāls sastāv no grāmatām, avīzēm, speciālām publikācijām utt. 1
Tātad, līdzās grāmatvedības pārskatiem un citiem mārketinga datiem uzņēmuma vadībai var rasties vajadzība pēc tirgus struktūras apskatiem, pirkšanas priekšrocību pētījumiem, realizācijas apjoma prognozēm reģionos, reklāmas efektivitātes aprēķiniem. Šādus datus var gūt speciālos mārketinga pētījumos, izmantojot datu sistemātisku prognozēšanu, vākšanu, analīzi, kā arī apsverot to lietošanu specifiskā mārketinga situācijā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register