Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:766263
 
Evaluation:
Published: 03.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEPAKOJUMS    3
2.  IEPAKOJUMA IETEKME UZ PIRKŠANAS LĒMUMA PIEŅEMŠANAS PROCESU    5
2.1.  Paplašināts lēmuma pieņemšanas process    7
2.2.  Limitēts lēmuma pieņemšanas process    8
3.  IEPAKOJUMA IZVĒLI IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    10
3.1.  Materiāls    10
3.2.  Lietošanas ērtums    11
3.3.  Krāsa    11
3.4.  Zīmols    13
3.5.  Informācija par produktu    14
4.  LABĀKIE IEPAKOJUMI LATVIJĀ 2013    16
4.1.  Nacionālā konkursa rezultāti    16
4.2.  Labākie produkta iepakojumi pēc respondentu vērtējuma    21
  SECINĀJUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS AVOTU SARAKSTS    24
Extract

SECINĀJUMI
1. Iepakojumam ir būtiska nozīme ne tikai preces aizsardzībā, saturēšanā, lietošanā, pārvadāšanā, bet tas arī kalpo kā komunikācijas līdzeklis ar patērētājiem, jo visbiežāk sniedz pirmo iespaidu par preci, tās kvalitāti un būtību.
2. Labi veidots iepakojums gan no funkcionālā, gan no vizuālā viedokļa var būtiski ietekmēt ražotāja peļņu, jo tas palīdz samazināt izmaksas un palielināt pārdošanas apjomu.
3. Iepakojuma ietekme uz pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu ir atkarīga gan no paša produkta, gan no lēmuma pieņemšanas tipa, gan no patērētāja individuālajām īpašībām.
4. Iepakojuma ietekme parasti ir lielāka limitēta lēmuma pieņemšanas procesā nekā paplašinātā lēmuma pieņemšanas procesā, jo limitētā lēmuma pieņemšanas procesa gadījumā iepakojums ir tas, kas rada iespaidu par preci, jo pirms pirkuma nav veikta informācijas meklēšana un alternatīvu salīdzināšana.
5. Kaut arī patērētāji lielāku nozīmi piešķir citiem faktoriem, iegādājoties ikdienas patēriņa preces, tie atzīst, ka iepakojumam ir liela nozīme un tas var kalpot kā determinējošs kritērijs, ja pārējie kritēriji ir līdzvērtīgi.
6. Patērētājiem visvarīgākā ir iepakojuma funkcionālitāte, kas nodrošina produktu aizsardzību, saglabāšanu un saturēšanu, taču arī vizuālais noformējums un informācija, ko sniedz iepakojums, ir būtiska , jo tā nodrošina komunikāciju ar patērētāju.
7. Lai izveidotu saistošu un pievilcīgu iepakojumu, tā dizaina izveidē, ir jāņem vērā patērētāju attieksmi, ka arī pašu produktu, jo iepakojumam ir ne tikai jāpiesaista uzmanība, bet arī jāatpoguļo produkta būtība, tāpēc krāsu, simbolu, ilustrāciju izvēli ir rūpīgi jāpārdomā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1335665
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register