SECINĀJUMI
1. Iepakojumam ir būtiska nozīme ne tikai preces aizsardzībā, saturēšanā, lietošanā, pārvadāšanā, bet tas arī kalpo kā komunikācijas līdzeklis ar patērētājiem, jo visbiežāk sniedz pirmo iespaidu par preci, tās kvalitāti un būtību.
2. Labi veidots iepakojums gan no funkcionālā, gan no vizuālā viedokļa var būtiski ietekmēt ražotāja peļņu, jo tas palīdz samazināt izmaksas un palielināt pārdošanas apjomu.
3. Iepakojuma ietekme uz pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu ir atkarīga gan no paša produkta, gan no lēmuma pieņemšanas tipa, gan no patērētāja individuālajām īpašībām.
4. Iepakojuma ietekme parasti ir lielāka limitēta lēmuma pieņemšanas procesā nekā paplašinātā lēmuma pieņemšanas procesā, jo limitētā lēmuma pieņemšanas procesa gadījumā iepakojums ir tas, kas rada iespaidu par preci, jo pirms pirkuma nav veikta informācijas meklēšana un alternatīvu salīdzināšana.
5. Kaut arī patērētāji lielāku nozīmi piešķir citiem faktoriem, iegādājoties ikdienas patēriņa preces, tie atzīst, ka iepakojumam ir liela nozīme un tas var kalpot kā determinējošs kritērijs, ja pārējie kritēriji ir līdzvērtīgi.
6. Patērētājiem visvarīgākā ir iepakojuma funkcionālitāte, kas nodrošina produktu aizsardzību, saglabāšanu un saturēšanu, taču arī vizuālais noformējums un informācija, ko sniedz iepakojums, ir būtiska , jo tā nodrošina komunikāciju ar patērētāju.
7. Lai izveidotu saistošu un pievilcīgu iepakojumu, tā dizaina izveidē, ir jāņem vērā patērētāju attieksmi, ka arī pašu produktu, jo iepakojumam ir ne tikai jāpiesaista uzmanība, bet arī jāatpoguļo produkta būtība, tāpēc krāsu, simbolu, ilustrāciju izvēli ir rūpīgi jāpārdomā.
…