Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:766485
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga kā zinātnes vēsture tiek datēta ar 20. gadsimta sākumu. Līdz šim daudzus tā elementus ieskaitīja politekonomijas zinātnē (cenas noteikšana - tirgus pieprasījuma un piedāvājuma savstarpējās attiecības), reklāmas teorijā vai arī līdz šim vienkārši nebija sistemātiski izpētītas (piemēram, klientu uzvedība, preču sadales kanāli utt.)
Sākumā marketinga zinātne balstījās uz veidu atrašanu kā pārdot pēc iespējas vairāk. Uzņēmumi centās maksimalizēt savu īstermiņa darījumu efektivitāti un nedomāja tik spēcīgi par ilgtermiņa nākotnes plāniem. 20. gs. mārketinga attīstību var novērot sākot ar 1905. gadā ASV pasniegtajiem kursiem par „produktu marketingu”1. Jau 43 gadus vēlāk pastāvēja Amerikas mārketinga asociācija, kas mārketingu definēja šādi: „Mārketings ir uzņēmējdarbība, kas saistīta ar preču un pakalpojumu plūsmas virzīšanu no ražotāja pie pircēja vai patērētāja.”2
Taču jau dažus gadus vēlāk marketingā ieskaitīja daudz dažādu citu darbību, kas uzņēmējdarbībā ir saistītas ar preču nogādi līdz klientam.
Tālāku mārketinga attīstību ir iespējams novērtēt pa desmitgadēm.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register