Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:768561
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Zīmolu tēla teorija.
Šī teorija parādījās 20.gadsimta 60-tājos gados ASV, līdz ar televīzijas reklāmas strauju attīstību. Saskaņā ar zīmolu tēla teoriju informācija tiek uztverta emocionāli. Kontakts ar auditoriju tiek veidots un nodrošināts ar vizuālo simbolu palīdzību, nevis ar vārdu palīdzību. Ar citiem vārdiem, zīmola tēls ir koncentrēta sajūtu izteiksme.
Piemērs: Tirdzniecības zīmols „Pepsi-Cola” izpētīja, ka produkta mērķauditorija ir pārsvarā jaunieši, kuri maz lasa un daudz skatās televīziju, tātad tiem ir tuvākā vizuālā informācija. Bija izveidota šāds reklāmas klips: ekrānā redzama liela atvērta „Pepsi-Cola” pudele, uz kuras ir kondensēta mitruma pilieni; aiz kadra ir dzirdamas malka skaņas. Reklāmas kampaņas lozungs bija: „Jaunā paaudze izvēlās „Pepsi””.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register