Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:769069
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Teorētiski un praktiski neviena organizācija nevar pilnīgi apmierināt visus pircējus, kas atrodas potenciālajā tirgū, jo pastāv dažādas pircēju grupas un tipi. Tirgus sastāv no pircējiem, bet pircēji atšķiras viens no otra pēc visdažādākajiem parametriem. Var būt dažādas vajadzības, resursi, ģeogrāfiskais stāvoklis, iepirkšanās paradumi. Katrs no šiem mainīgajiem var tikt izmantots, lai segmentētu tirgu. Starptautiskā mērogā šie faktori izpaužas vēl izteiktāk, ar lielāku amplitūdu, tādēļ tiem jāpievērš daudz lielāka uzmanība. Organizācijām jāpievērš uzmanība konkrētiem tirgiem, kuru klientus tās spēj apmierināt vislabāk . Tāpēc katram uzņēmumam ir jānosaka savs mērķpircējs.
Tā kā tirgū pastāv daudzi pircēju tipi, produkti un vajadzības, tāpēc ir jānosaka tirgus segments, kas nodrošina vislabākās iespējas īstenot uzņēmuma mērķus, tai ir, jāveic tirgus segmentēšana - tirgus sadalīšana pa pircēju grupām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register