Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:770592
 
Evaluation:
Published: 11.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi
Cilvēki piešķir lielu uzmanību higiēnas preču iegādei.
Intervija liecina, ka reklāmas lielākoties ietekmē sieviešu izvēli un rīcību.
Savukārt cenas, piešķirtās atlaides un dažāda veida akcijas ir nozīmīgs faktors produkta izvēlē kā sievietēm, tā arī vīriešiem.

Reklāmām, lai tās šķistu sabiedrībai saistošas, jāataino veselīga izskata cilvēki, kas rosina domāt par svaiguma sajūtu, tīrību, relaksāciju, rūpēm par sevi un labu pašsajūtu. Uzņēmuma nosaukumam īpašu uzmanību aptaujātie nepievērš, taču savu atpazīstamību prece gūst izmantojot nosaukumu, līdz ar to tas jāizvēlas apdomīgi un atbilstoši produkcijai.

Ilgstoši savu uzticību tomēr iegūs produkts, kurš novērtēts pietiekami augstu savas labās kvalitātes, labo īpašību dēļ.
Higiēnas preču lielajā klāstā vēl aizvien atrodami produktu veidi, kas pilnībā nespēj apmierināt klienta vēlmes, līdz ar to klients ir gatavs maksāt vairāk, lai tikai saņemtu vēlamo.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register