Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:772693
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  MĀRKETINGA VIDES AUDITS    3
1.1.  DEMOGRĀFISKAIS ASPEKTS    3
1.2.  EKONOMISKAIS ASPEKTS    3
1.3.  KULTŪRAS ASPEKTS    4
1.4.  TIRGI    5
1.5.  PATĒRĒTĀJI    6
1.6.  PIEGĀDĀTĀJI    6
2.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS AUDITS    7
2.1.  UZŅĒMUMA MĒRĶIS    7
2.2.  MĀRKETINGA UZDEVUMI    7
2.3.  MĀRKETINGA BUDŽETS    8
3.  MĀRKETINGA ORGANIZĀCIJAS AUDITS    8
3.1.  FORMĀLĀ STRUKTŪRA    8
3.2.  FUNKCIONĀLĀ EFFEKTIVITĀTE    8
4.  MĀRKETINGA SISTĒMAS AUDITS    9
4.1.  MĀRKETINGA INFORMĀCIJAS SISTĒMA    9
4.2.  MĀRKETINGA PLĀNOŠANAS SISTĒMA    9
4.3.  JAUNU PAKALPOJUMU IZSTRĀDE    9
5.  MĀRKETINGA FUNKCIJU ANALĪZE    10
5.1.  PAKALPOJUMI    10
5.2.  CENA    10
5.3.  PAPLAŠINĀŠANĀS    10
5.6.  REKLĀMA, PRECES VIRZĪŠANA UN IMIDŽA RADĪŠANA    11
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    12
Extract

Frizētavā IK LOTOSANA, vispirms, tiek apkopoti frizētavas mērķi un vēlamie rezultāti, bet, vēlamais rezultāts nekad netiek izteikts procentos. Piemēram, frizētavas mērķis ir sniegt mērķa auditorijai pakalpojuma piedāvājumu(vaksācija) ar 50% atlaidi, noteiktā laika posmā. Ir zināms, ka pakalpojumu pirks, bet, netiek aprēķināts – cik daudz pirks un cik daudz frizētava no tā iegūs, vai nopelnīs? Autore uzskata, ka tas ir frizētavas „klupšanas akmens”. Lai gan, jāsecina, ka, arī ja atlaižu sistēma nav atmaksājusies, tomēr šie cilvēki, kas atlaidi ir izmantojuši, izplata ziņas „no mutes mutē”, kas var nostrādāt pozitīvi, par labu frizētavai.
Kad tiek apkopoti mērķi un galvenie rezultāti(izstrādāta kāda akcija, atlaide, noteikta cena), tad, tiek meklēts vispieejamākais, lētākais veids, kā to paziņot cilvēkiem, īpaši nepētot, vai(portālos, kuros tiek ievietota reklāma, vai flyeri tramvajā)ir sastopama vēlamā mērķu auditorija. Faktiski, mērķa auditorija ir visi iedzīvotāji vecumā no 2 – 80 gadiem.

1.1.MĀRKETINGA BUDŽETS

Frizētavai IK LOTOSANA nav budžets, kas būtu atvēlēts speciāli mārketingam. Bet, kad šis budžeta, naudas ieguldījums ir nepieciešams, tad ā apmērs ir atkarīgs no iepriekšējo mēnešu peļņas lieluma un frizētavas pašreizējā apmeklētības līmeņa. Ja iepriekšējais periods ir bijis ienesīgs, un joprojām tāds ir, tad budžetam mārketinga aktivitātēm naudu var atvēlēt vairāk, bet, frizētavai šīs mārketinga aktivitātes ir nepieciešamas tikai tad, kad sākas „nesezona” (novembris, decembris, janvāris februāris). …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register