Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:775148
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas vēsture    4
2.  Pamatprincipi, kas jāievēro veidojot reklāmu    6
2.1.  Reklāmas mērķi    7
2.2.  Reklāmas efektivitātes kontroles metodes    8
2.3.  Ierobežojumi    8
2.4.  Aktuālākie reklāmu veidi    9
3.  Televīzijas reklāmu regulējošie normatīvie akti    10
3.1.  Eiropas Savienības reklāmu direktīva    10
3.2.  Latvijas „Reklāmas likums”    13
4.1.  Viedokļi par reklāmas efektivitāti    15
4.2.  TNS Latvija novērojumi    16
4.3.  Televīzijas reklāmu izcenojumi    17
4.4.  Reklāmu vērtējums    18
5.  Aptaujas analīze    19
  Secinājumi    25
  Izmantotie informācijas avoti    26
  Anotācija    28
  Annotation    29
  Pielikums    30
Extract

Secinājumi
1. Pierādījās hipotēze, ka televīzijas reklāmu ietekme uz patērētāju vairāku gadu laikā ir palielinājusies atbilstoši reklāmu daudzuma pieaugumam.
2. Reklāma pastāv jau kopš senajiem ēģiptiešiem. Pirmais reklāmas vēstījums- ēģiptiešu papiruss. Amerika bija reklāmas citadele, kurā izgudroja 2 efektīvus reklāmas pārraides līdzekļus- radio un televīziju. To veidojot jānosaka mērķauditorija, reakcijas noteikšana, jāizstrādā tā pēc satura un formas un jāizvēlas reklāmas izplatīšanas līdzekļi.
3. Reklāmas pamatā ir AIMDA formula- uzmanība (Attention), interese (Interest), motivācija (Motivation), vēlme (Desire) un rīcība (Action).
4. Reklāmu var kontrolēt ar komunikatīvo un ekonomisko kontroles metodēm.
5. Reklamēšanas veidi ir dažādi. Tās izvietot var jebkur. Reklāma ir viss, par kuru reklāmdevējs maksā, lai nodotu patērētājam ziņojumu. Tās nevar saturēt kara un vardarbības propagandu, nevar būt diskriminējoša.
6. Televīzijas reklāmu direktīva ir vienota visā Eiropas Savienībā, tās pantus var mainīt tikai attiecībā uz savas valsts robežām.
7. Reklāmu eksperti uzskata, ka televīzijas reklāmas ir visefektīvākās un tās spēlē nozīmīgu lomu Latvijas iedzīvotāju vidū.
8. Likedln Research Network pētījumi pierāda, ka speciālistu un patērētāju domas sakrīt daudzos jautājumos par reklāmu efektivitāti.
9. 2010. gadā no 1. janvāra līdz 31. oktobrim reklamēšanās mēģinājumi ir bijuši vairāk nekā 85 tūkstošu reižu.
10. Televīzijas reklāmu izcenojumi atkarīgi no pārraides kanāla un laika, kad tiek translēta reklāma.
11. Reklāmas pārsvarā radītas, lai izpatiktu reklāmdevējiem. Aptuveni tikai 1% reklāmu ir labas.
12. Aptauja pierāda, ka reklāmas ievēro 45% respondentu, bet neievēro 55% respondentu.
13. Katrā dzīves periodā ir savādāki uzskati un savādākas vērtības.
14. Gados vecāki cilvēki vairāk ietekmējas no reklāmām nekā jaunieši.
15. Cilvēkiem visvairāk nepatīk reklāmu skaļums, biežums un garums, bet kā pozitīvu lietu tajās saskata informējošo un izklaidējošo faktoru.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register