Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:775342
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Tiešais pasts sevī ietver reklāmas materiālu izplatīšanu tieši mērķauditorijas pastkastītēs - sākot no brošūrām, bukletiem, katalogiem līdz pat video un audio kasetēm.
Tiešā pasta mērķis ir informēt mērķauditoriju, mudināt to patērēt. Ar tiešā pasta sūtījumiem var sasniegt praktiski jebkuru mērķauditoriju - piemēram, kādas atsevišķas darbības sfēras uzņēmumus vai privātpersonas un dzīvokļu iedzīvotājus, turklāt ir iespējams šos sūtījumus personalizēt, līdz ar to sasniedzot lielāku efektivitāti. Informācija tiek nosūtīta nekavējoties un adresāts to saņem ļoti ātri.
Telemārketings ir tiešā mārketinga metode izmantojot telefonu. Ļoti daudz uzņēmumu izmanto telefonu, lai pārdotu savu produkciju vai pakalpojumus - sākot no kancelejas precēm, beidzot ar dažādiem pakalpojumiem. Nereti uzņēmums izvēlas telemārketingu kā papildus līdzekli, lai palielinātu pārdošanas apjomus vai veiktu kādas citas funkcijas, kas saistītas ar klientu informēšanu par jauniem pakalpojumiem.

Telemārketinga priekšrocības ir saistītas ar metodes būtību:
• - Tiešs un verbāls kontakts ar ikvienu sabiedrības locekli.
- Tiek veicināta atgriezeniskā saite un noskaidrotas nianses
- Attālums nav šķērslis, lai komunicētu
Interaktīvais mārketings ir tiešā mārketinga forma, kurā tiek izmantots internets un visas ar to saistītās iespējas – e-komercija, e-pastu nosūtīšana mērķauditorijai un citas iespējas. Plānojot tiešā mārketinga aktivitātes, nedrīkst aizmirst arī par tādiem tiešā mārketinga līdzekļiem kā fakss, sms, mms.6

Secinājumi
Komunikatīvā saskarsme ar patērētāju nepārtraukti mainās, maina savas formas. To maina gan ekonomiskā situācija valstī, gan konkurentu darbība, gan interneta tehnoloģiju attīstība. Mārketings savu ziņojumu cenšas nodot tā, it kā tā būtu saruna ar patērētāju. To vistiešākajā veidā piedāvā internets un tiešais mārketings. Abi šie komunikācijas veidi dod iespēju sazināties ar klientu attālināti un klātienē.
Šajos pārmaiņu apstākļos ir ļoti svarīgi sekot līdzi izmaiņām patērētāju uzvedībā, laicīgi identificēt komunikācijas kanālus, kurus izmanto patērētāji un uzrunāt viņus caur tiem atbilstoši uzņēmuma stratēģijai,

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1238025
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register