Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:780903
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  Pakalpojumu mārketings    4
1.2.  Pakalpojumu organizēšana uzņēmumā    6
1.3.  Pakalpojumu uzņēmuma struktūra    9
1.4.  Uzņēmējdarbības resursu veidi    10
1.5.  Pak. tautsaimn. nozīme uzņēmējdarbības resursu organizēšanā    14
1.6.  Izmaksas    15
1.7.  Pak. sniegšanas programmas izstrādes organizēšana    17
1.7.1.  Pārdošanas personāls    18
2.  APRĒĶINU DAĻA    19
2.1.  Nozares vispārējais raksturojums    19
2.2.  Uzņēmuma apraksts    19
2.2.1.  Uzņēmējdarbības forma    21
2.2.2.  Uzņēmuma tehnoloģiskais apraksts    21
2.2.3.  SIA „Larmos” darba organizācijas shēma    21
2.2.4.  SIA „Larmos” vadības posteņi    22
2.2.5.  Uzņēmuma visparīgaie rādītāji    23
2.3.  Konkurence    23
2.3.1.  Konkurentu analīze    24
2.3.2.  Detalizēta SWID    25
2.3.4.  Portera Modelis    29
2.4.  Pakalpojuma raksturojums    30
2.5.  Salona iezvietojums un iekārtojums    31
2.6.  Uzņēmuma izmaksas    32
2.7.  Bezzaudējuma punkta aprēķins    35
2.8.  Uzņēmuma peļņas vai zaudējumu aprēķins    35
  SECINĀJUMI    38
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    39
  Pielikumi    40
Extract

Cilvēks var diezgan viegli pateikt, kad produkts viņu pieviļ. Dators pārstāj strādāt, uzvalkam notrūkst pogas, piens garšo briesmīgi. Saprast, kad pakalpojums pieviļ ir daudz grūtāk. Produktiem ir diezgan viegli iedot garantiju, turpretī vairākumam pakalpojumu tas nav iespējams.
Pirmais un pats svarīgākais pakalpojumu mārketinga likums ir - Pakalpojumu mārketinga būtība ir pats pakalpojums. Ja klients būs apmierināts ar veikto pakalpojumu, tad viņš atgriezīsies vēlreiz un, iespējams, ieteiks arī saviem draugiem, radiem un paziņām.
Ja pašu pakalpojumu var tēlaini pielīdzināt pakalpojumu mārketinga sirdij, tad pašu mārketingu var pielīdzināt tā smadzenēm. Viens bez otra tie nespēj funkcionēt. Jāatceras, ka pats labākais pakalpojums pasaulē nebūs nevienam vajadzīgs, ja klienti nezinās par tā esamību. Līdz ar to nākamais pakalpojumu mārketinga likums ir - Reklamējies, kā gan citādi tevi pazīs un tavu pakalpojumu pirks.
Nākamais punkts, kuru ir ļoti svarīgi atcerēties, ir - ja tu pārdod pakalpojumu, tad tu pārdod attiecības. Lielākoties, pārdodot profesionālu pakalpojumu, nepārdodat profesionālismu – tādēļ, ka profesionalitāte jau ir pieņemta, un klienti nevar objektīvi izvērtēt pakalpojumu sniedzēja kompetenci. Toties viņi var izvērtēt, vai attiecības ir labas un vai uz viņu telefona zvaniem tiek laikus un pieklājīgi atbildēts.
Kopumā var apgalvot, ka galvenais pakalpojumu mārketinga uzdevums ir pierādīt klientam, ka piedāvātais pakalpojums ir drošs un uzticams, ka tas spēs apmierināt viņa vēlmes, atrisināt viņa problēmas. Pats svarīgākais ir informēt potenciālos klientus par pakalpojuma esamību un nodibināt ilgtermiņa attiecības, kas balstītas uz savstarpēju sapratni un izdevīgumu.
Mērķauditorijas noteikšana
Pareiza mērķauditorijas noteikšana ir ļoti svarīga, lai samazinātu mārketinga izmaksas. Apzinoties, kas tieši šo pakalpojumu pirks, varēs izvēlēties pareizo veidu, kā veidot reklāmu, un kurus medijus izvēlēties. Tiesa, der atcerēties, ka mūsdienās potenciālā mērķauditorija nav vairs nosakāma tikai pēc vecuma, ģimenes stāvokļa un ienākumu līmeņa. Piemēram, luksus preces nepērk tikai cilvēki ar augstāku ienākumu līmeni – daudzi cilvēki ar vidēju ienākumu līmeni var pārtikt no maizes un ūdens, lai tikai varētu iegādāties visjaunāko BMX kalnu velosipēdu vai labāko snovborda inventāru, ja vien tas šķitīs svarīgi.


Klientu vēlmju izpratne
Pārdodot pakalpojumu, ir ļoti svarīgi zināt, ko klients vēlas no konkrētā pakalpojuma un tieši to arī pārdot. Lai saprastu, ko klienti vēlas, ir nepieciešama klientu aptauja. Tiesa gan, vispārējai informācijai bieži vien var pietikt ar savu radu un draugu iztaujāšanu.
Savu stipro un vājo pušu apzināšanās
Izvēloties sava produkta pozicionēšanu, ir jāvadās pēc moto: “Dari to, kas tev padodas vislabāk.” Atrodi savas stiprās puses (tās var būt cena, kvalitāte, laipna apkalpošana u.c.), attīsti tās un pastāsti par to esošajiem un potenciālajiem klientiem. Tikpat svarīgi, kā saprast savus plusus, ir saprast savus mīnusus. Klientu neapmierinātību nevar uztvert kā pašsaprotamu lietu – ir jāmeklē tās cēlonis un jāmēģina novērst. Jau redzot vien, ka viņa viedoklis ir uzklausīts un tiek ņemts vērā, klients būs apmierināts un nevienu sliktu vārdu par jums neteiks. Zīmols (Brends) Zīmols ir kaut kas vairāk nekā tikai simbols. Tas ir solījums, kurš tiek dots un uzturēts. Zīmols ir garantija un noteiktos gadījumos pat vairāk nekā garantija – tas ir solījums, ka garantija jums nebūs nepieciešama.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register