Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:784100
 
Evaluation:
Published: 12.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tirgus izpēte: Tirgus ietilpība, pieprasījuma mērīšana un prognozēšana    4
1.2.  Tirgus izpēte un mazo uzņēmumu tirgus izpētes procesa īpatnības    4
1.3.  Tirgus ietilpība    5
1.4.  Pieprasījuma mērīšana    6
1.5.  Pieprasījuma prognozēšana    7
2.  Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju pirkšanas apjoma prognozēšana    9
2.1.  Uzņēmuma apraksts    9
2.2.  Datu analīze    10
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Pašreiz automobilis Latvijā tiek novērtēts kā nepieciešams pārvietošanās līdzeklis, kas ļauj ātri un ar zināmu komfortu nokļūt nepieciešamajā vietā un laikā, kas ir būtiski gan vidējam Latvijas iedzīvotājam, gan sevišķi būtiski darījumu cilvēkiem, kā arī jebkuram uzņēmumam sekmīgas darbības veikšanai.
Ir daudz un dažādi faktori, kas ietekmē klientu izturēšanos pirkšanas procesā un lēmumu pieņemšanā par pirkumu. Veiksmīgas mārketinga stratēģijas izveide, produktu un pakalpojumu pārdošanas iespēju atrašana un efektīvāka sadarbība ar esošajiem un potenciālajiem klientiem nav vienkāršs uzdevums. Prognozējot pircēja rīcību, ir svarīgi zināt viņa izvēlēs kritērijus, tas nozīmē, vai pircēju interesē preces kvalitāte, vai pircējs dod priekšroku zemām cenām, vai rūpējas par prestižu un ir gatavs par preci maksāt augstāku cenu.
Tā kā mārketingā, kur vadīšanas galamērķis ir pircējs ar visām savām vajadzībām, svarīgi ir modelēt viņa rīcību. Dažādie pircēji atšķiras cits no cita pēc vecuma, ienākumu līmeņa, mobilitātes, gaumes, utt. Katru uzņēmēju interesē, kā pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kuriem viņš saskaras tirgū (sortiments, cena, reklāma u.c.), jo tādējādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. Tāpēc darījumu pasaulē tiek tērēts ļoti daudz līdzekļu un laika, lai izpētītu sakarības starp tirgus stimuliem un pircēju reakciju.
Ir daudz un dažādi faktori, kas ietekmē pircēju rīcību tirgū, taču kā galvenos varētu minēt:
ekonomiskos (ienākumu līmenis, maksātspēja),
sociālos (piederība noteiktam sociālajam slānim, neformālai sociālajai grupai, ģimenes stāvoklis, statuss sabiedrībā),
personiskos (vecums, dzīves cikla posms, profesija, dzīves veids, rakstura īpatnības, pašapziņa),
kultūras (kultūras līmenis, izglītības līmenis, tautība, reliģija),
psiholoģiskos (motivējums, uztvere, pārliecība, nostāja, ieradumi).
Pircēju pirkšanas motīvu izpratne uzņēmumam:
1.palīdz saprast pircēja izturēšanos,
2.palīdz identificēt pircēja iespējamās vajadzības,
3.uzlabo saskarsmes procesu ar pircēju,
4.palīdz plānot mārketinga stratēģiju,
5.palīdz iegūt klienta uzticību.
Darba tēma „Pircēju tirgus izpēte un potenciālo klientu un tirgus apjoma prognozēšana” tika izvēlēta, jo, tā kā Latvijas uzņēmējdarbības vide ir mainīga, ļoti vērtīgi ir izzināt, kas uzņēmumu sagaida nākotnē.
Darba mērķis ir prognozēt potenciālos pircējus un pirkšanas apjomu uzņēmumā SIA „X”.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1135920
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register