Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:784487
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  AVON kompānijas apraksts    4
2.  AVON kompānijas produkta raksturojums    7
2.1.  Produkta dzīves cikls    7
2.2.  Produkta pozicionēšana    8
2.3.  Raksturlielumi un priekšrocības    10
3.  AVON kompānijas reklāmas kampaņas mērķi    11
4.  AVON kompānijas reklāmas radošā stratēģija    13
4.1.  Mērķa tirgus    13
4.2.  Reklāmas sludinājuma mērķi, funkcijas, veidi un objekti    14
4.3.  Reklāmas teksta stratēģija un taktika    15
5.  Reklāmas sludinājums    17
6.  Maketēšana un krāsas    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
Extract

Mūsdienās ļoti daudzi uzņēmumi cīnās par savu vietu tirgū un cenšas noturēt līdera pozīcijas. Uzņēmumam ir svarīgi lai tas vienmēr būtu pamanāms un, lai patērētājs zemapziņā atcerētos tieši mūsu kompāniju. Mūsdienu sabiedrībai reklāmai ir ļoti liela nozīme. Vienalga kāds mēdija tiek izmantots, galvenais, lai tiktu piesaistīta uzmanība un izraisīta interese. Tas viss ir nepieciešams, lai uzņēmums būtu pamanāms.
Tēma kursa darbam ir reklāmas radošais darba plāns kompānijai AVON jaunajam produktam “SOLUTIONS maximums moisture”.
Produkts šobrīd atrodas attīstības dzīves cikla stadijā un tam ir nepieciešams palielināt pārdošanas apjomu. Tieši tāpēc vajag radīt labu reklāmu, kas nepieļautu produkta dzīves cikla kritumu. Uzņēmums veidos reklāmas kampaņu laikā līdz vienam mēnesim, lai patērētāji iepazītos ar kompānijas jauno produktu. Taču informācija par produktu un to kur to var iegādāties, būs pieejama kompānijas mājas lapā, kura, protams, tiks norādīta reklāmā. Reklāmas sludinājums tiks izvietots žurnālos un dinamiskajos reklāmas stendos.
Lai tiktu sasniegti kursa darbā noteiktie mērķi ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
1.Aprakstīt un iepazīties ar kompāniju AVON;
2.Iepazīsties ar produktu, ko piedāvā kompānija;
3.Aprakstīt kompānijas AVON ražotā produkta raksturlielumus un priekšrocības;
4.Apskatīt kādā dzīves cikla posmā atrodas produkts;
5.Noteikt produkta pozīciju un diferenciācijas līmeni tirgū;
6.Noteikt mērķa tirgu;
7.Noteikt mārketinga un reklāmas mērķus, funkcijas un objektu;
8.Izveidot reklāmas slidinājumu;
9.Aprakstīt reklāmas sludinājuma maketu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register