Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:785859
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tiešās pārdošanas mērķi un principi    4
2.  Tirdzniecības personāla darbības organizēšana    11
2.1.  Tirdzniecības personāla atlase un apmācības    15
2.2.  Tirdzniecības personāla motivēšana un kontrole    18
3.  Sabiedrisko attiecību būtība un mērķi    21
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Uzņēmuma tirgvedības komplekts produkta virzīšanai tirgū sastāv no vairākiem komponentiem – reklāmas, pārdošanas veicināšanas, tiešā pārdošanas un sabiedriskajām attiecībām. Šis komplekts nodrošina uzņēmuma un tā preces vai pakalpojuma vietu tirgū. Ir uzņēmēji, kuri sava uzņēmuma tirgvedības stratēģijā iekļauj tikai reklāmu un pārdošanas veicināšanas aktivitātes, aizmirstot par tirdzniecības darbinieku un sabiedrisko attiecību nozīmi veiksmīgā produkta pārdošanā. Reklāma un pārdošanas veicināšana spēj nodrošināt uzņēmuma peļņas pieaugumu kādā noteiktā laika periodā, bet ne ilgstoši. Lai patērētājs izmantotu uzņēmuma pakalpojumus vai pirktu tā preci ne vienu reizi vien, nepieciešams plānot un organizēt tirdzniecības personāla darbu un veidot attiecības ar presi un sabiedrību kopumā.
Komunikācija ar patērētāju veidosies labāk, ja būs izglītots un prasmīgs pārdevējs, kurš spēs kvalitatīvi pasniegt uzņēmuma produktu vai pakalpojumu. Sabiedrībā veidosies pozitīvs uzņēmuma tēls, ja būs kāds, kurš pie tā strādās un veidos attiecības ar katru kontaktauditoriju, ar ko uzņēmumam nākas saskarties.
Referāta mērķis ir izpētīt tiešās pārdošanas un sabiedrisko attiecību būtību un mērķus.
Pārdošana ir katra uzņēmuma spēcīgākais tirgvedības līdzeklis. Tirdzniecības darbiniekam, kurš atrodas aci pret aci ar pircēju, personīgi uzklausot viņa vajadzības un izskaidrojot, kāpēc produkts viņam ir piemērots, ir daudz lielākas iespējas piesaistīt šo klientu nekā jebkurai reklāmas, sabiedrisko attiecību vai pārdošanas veicināšanas metodei. Diemžēl tiešā pārdošana uzņēmumam ir visdārgākais līdzeklis produkta virzīšanai tirgū. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register