Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:786026
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Biznesa tirgus tiešā mārketinga loma    4
1.1.  Biznesa tirgus raksturojums    4
1.2.  Biznesa tirgus tiešā mārketinga tendences    5
1.3.  Biznesa tirgus savstarpējo attiecību loma    6
2.  Tirgus vides analīze tiešā mārketinga vajadzībām    8
2.1.  Tirgus vides konteksts    9
2.2.  Pircēju analīze    9
2.3.  Konkurentu analīze    11
2.4.  Būtisko panākumu faktoru analīze    11
2.5.  Uzņēmuma analīze    12
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Konkurence pēdējās desmitgadēs starp uzņēmumiem ir augusi vairākkārtīgi. Sīva konkurence pastāv gan valsts lokālajos tirgos kā arī starptautiskajos, globālajos tirgos. Lai šādos apstākļos spētu pastāvēt uzņēmums, tam ir jāspēj rast aizvien jaunus un jaunus rīkus, paņēmienus, kā ne tikai neatpalikt no konkurentiem vai turēties tiem vienā solī, bet arī , izmantot iespēju apsteigt savus konkurentus un būt tiem priekšā.
Viens no šādiem rīkiem, kas sevi sācis pierādīt pēdējā desmitgadē ir tiešais mārketings (direct marketing). Tiešā mārketinga uzdevumu lakoniski definējis viens no ASV spilgtākajiem tiešā marketinga speciālistiem Heršels Gordons Luiss (Herschell Gordon Lewis): “saņemta ziņojuma rezultātā rast pozitīvu rīcību no ziņojuma saņēmēja puses”. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1141706
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register