Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:787852
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pārdošanas vadība    3
1.1.  Tirdzniecība    3
1.2.  Pārdošana    4
1.3.  Mārketings un tirdzniecība uzņēmuma struktūrā    4
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    6
Extract

Mārketingu var izšķirt arī kā sociālu darbību un vadības darbību, līdz ar to var atšķirties arī mārketinga definīcijas. Mārketings kā sociāla darbība ir virzīts uz cilvēku vēlmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar preču un pakalpojumu izstrādes un maiņas palīdzību. Savukārt mārketings kā vadības darbība ietver mērķtirgus noteikšanu, pircēju piesaistīšanas, apkalpošanas un noturēšanas nodrošinājumu, izstrādājot, izplatot un virzot preces un pakalpojumus ar noteiktu vērtību mērķtirgū (Praude, 2013, 533).
Kaut arī mārketinga funkcijas ietekme atsevišķās uzņēmuma nodaļās palielinās, tas reti kļūst par vadošo spēku uzņēmuma līmenī. Ir, protams, izņēmumi: „Citigroup”, „Coca-Cola”, „General Electric”, „IBM”, „Microsoft”. Visos iepriekšminētajos uzņēmumos vadībā ir arī mārketinga speciālists. Mārketinga funkcija vairāk ir piemērota, lai vadītu uzņēmuma stratēģiju lielos patēriņa preču uzņēmumos, piemēram, „General Mills”, „Craft” un „Procter & Gamble”. Tomēr pat tad mārketinga nodaļu samazinās daudz vairāk tās, nevis pārdošanas nodaļas darbinieku skaitu (Kotlers, 2008, 171).
Pēc autores domām, mārketingam un tirdzniecībai uzņēmuma struktūrā ir būtiska loma un tām savā starpā ir jāstrādā saskaņoti. Mūsdienās mārketings uzņēmumā nav tikai reklāma vai īpašas akcijas piedāvātajam produktam vai pakalpojumam, kas var tikt saistīts ar konkurenci tirgū, patērētāju uzskatu maiņu un īpaši pēdējā laikā arī ar tehnoloģiju attīstību un to piedāvātajām iespējām attiecībā uz komunikāciju ar uzņēmuma klientiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register